ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ να περάσουν πολλά χρόνια για να ξεφύγουμε από την αντίληψη του κράτους-λάφυρο και να σταματήσουν να διορίζονται στις διοικήσεις των Δημοσίων Επιχειρήσεων τα ρουσφέτια της εκάστοτε κυβέρνησης.

ΚΑΙ ΗΤΑΝ ένα μεγάλο βήμα εκσυγχρονισμού το πέρασμα από τους αποτυχόντες βουλευτές και τους απόστρατους αξιωματικούς της κλαδικής στους επαγγελματίες μάνατζερ που προσλαμβάνονται με κανονικά συμβόλαια ύστερα από διαγωνισμό και πλήρη αξιολόγηση των τυπικών και ουσιαστικών τους προσόντων.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ φαίνεται ότι κάνουμε βήματα προς τα πίσω. Έτσι μετά την ΥΠΑ και ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας απέκτησε από χθες επικεφαλής όχι έναν έμπειρο συγκοινωνιολόγο ούτε καν έναν καλό οικονομολόγο αλλά έναν απόστρατο του Πολεμικού Ναυτικού, πρώην υποδιοικητή των υποβρύχιων καταστροφών!

ΤΟ δυστύχημα είναι- ιδίως για τους Αθηναίους- ότι αναλαμβάνει τη διοίκηση μιας ιδιαίτερα προβληματικής εταιρείας που δεν έχει ανταποκριθεί ούτε στοιχειωδώς στις ανάγκες των πολιτών για γρήγορες και αποτελεσματικές συγκοινωνίες. ΜΕ το τραμ να καρκινοβατεί και ακόμα και σήμερα να μην έχει επιτευχθεί ο συγχρονισμός των λεωφορείων με το Μετρό, το έργο που αναλαμβάνει ο νέος διοικητής του ΟΑΣΑ είναι κρίσιμο για την ποιότητα ζωής στην πρωτεύουσα.

ΑΝΑΛΟΓΑ προβλήματα βέβαια εντοπίζονται και στις υπεραστικές συγκοινωνίες. Ο προαστιακός παραμένει καθηλωμένος στους 17.000 επιβάτες, ενώ ο ΟΣΕ εκτός από το ότι «πέταξε» 500.000.000

ευρώ κοινοτικών επιδοτήσεων εξακολουθεί να βρίσκεται στον προηγούμενο αιώνα σε σχέση με όλη την υπόλοιπη Ευρώπη.

ΤΕΛΙΚΩΣ η μόνη εμφανής δραστηριότητα του υπουργείου Μεταφορών είναι η αύξηση των προστίμων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.