Να και η Μαριέττα που πήρε εκπομπή μόνη της, για να κάνει τα ίδια που έκανε
με τον Γρηγόρη παρέα


Θρασκιά σαν Δρούζα και Δρούζα κακέκτυπο της Όπρα, Καμπουράκης-Οικονομέας σαν
Λυριτζής-Οικονόμου, Μαριέττα Χρουσαλά σαν Γρηγόρης Αρναούτογλου στο πιο
χοροπηδητό και χαζοχαρούμενο (και όμως γίνεται), Φαίη Σκορδά σαν Κατερίνα
Καραβάτου, «Μπλα-μπλα» (Alter) σαν «Κους-Κους» (Alpha), Έμυ Λιβανίου σαν
Τέρενς Κουίκ, Καρατζαφέρης σαν Νικολούλη και ακόμη Αυτιάς σαν Παπαδάκης,
Σπύρος Παπαδόπουλος σαν Σεμίνα, Άκης Παυλόπουλος σαν Παπαδόπουλος και Σεμίνα,
Ελεονώρα σαν Μενεγάκη και Μενεγάκη σαν Κορομηλά, Λαμπίρη σαν Τατιάνα, Θέμις
Μάλλης και Ελεάνα σαν Λαμπίρη και Τατιάνα, «Ι love TV» σαν «Κάτσε Καλά» κ.λπ.,
κ. λπ...


Και είμαστε ακόμη στην αρχή. Μπροστά μας βρίσκονται οι υπόλοιποι 9
τουλάχιστον μήνες σκληρού ανταγωνισμού ανάμεσα σε 7 μεγάλα κανάλια (δύο
κρατικά ΝΕΤ και ΕΤ1, 5 ιδιωτικά Mega, Alpha, Ant1, Star, Alter) αλλά και
μικρότερα πλην διόλου ευκαταφρόνητα αφού συμμετέχουν στο ζάπινγκ (ΕΤ3, Extra,
το καινούργιο ΣΚΑΪ, που φιλοδοξεί να μεγαλώσει). Οι τηλεθεατές μετά βίας
φτάνουν τα 5 άντε 6 εκατομμύρια και μόνο μεγάλα γεγονότα τους συγκεντρώνουν
(τελικός Γιουροβίζιον, τελικοί ποδοσφαίρου και μπάσκετ κ.λπ.). Σε καθημερινή
βάση είναι λιγότεροι.


Πάρα πολύ μικρή η αγορά για να της επιτραπεί η ελάχιστη «διαρροή» απαιτήσεων
προς μια άλλη κατηγορία εκπομπών, προς μια άλλη κατηγορία παρουσιαστών.


Όταν και ο τελευταίος τηλεθεατής είναι τόσο πολύτιμος όσο μια ολόκληρη μονάδα
τηλεθέασης, δεν μπορεί να του επιτραπεί η ελάχιστη ελευθερία επιλογής. Όσα κι
αν είναι τα κανάλια ο χώρος στον οποίο απευθύνονται παραμένει απελπιστικά
μικρός. Σαν μια αυλίτσα.


Μέσα σε αυτή θα μαλλιοτραβιούνται εσαεί οι Έμες και οι Τερέντιοι, οι Ελένες
και οι Ρούλες, οι Παυλόπουλοι με τις Σεμίνες, οι Δρούζες θα κάνουν την τύχη
τους με ξεπατικωτούρες εκπομπών από άλλες αυλές, μεγαλύτερες - σαν κάτι θείες
από την επαρχία που κληρονόμησαν κάτι ψιλά και έτρεξαν στη μοδίστρα με τα
πατρόν από πασίγνωστο γερμανικό περιοδικό μόδας, σίγουρες ότι αυτό αρκεί για
να φαίνονται κομψές και μορφωμένες πρωτευουσιάνες.


Τα 'χουν αυτά οι μικρές «αυλές». Μαστίζονται από το σύνδρομο της ασφυξίας.
Αλλά οι προσπάθειες να αντιμετωπιστεί καταλήγουν στο αντίθετο.


Λόγω ασφυξίας έφυγε ο Ευαγγελάτος από τον Alpha, όπου είχαν μαζευτεί
πολλά κοκόρια και πήγε στον Ant1 για να πάθει ασφυξία η Έλλη Στάη. Και αν
νόμισε κανείς ότι το κάπως ελιτίστικο στυλ της Έλλης θα αποκτούσε λαϊκό
λούστρο χάρη στον Ευαγγελάτο και τούμπαλιν, το μόνο που κατάφεραν είναι επί
μια εβδομάδα να ασχολούνται όλοι με το σκηνοθετικό μέρος του δελτίου και
ουδείς με το ειδησεογραφικό.


Το σκηνοθετικό μοιάζει να απασχολεί και τον Ευαγγελάτο που βάλθηκε να σηκώσει
την Έλλη από το «θρανίο» για να βρίσκονται μαζί στον «πίνακα» και δώσ' του οι
χάρτες και τα γραφικά, ενώ εκείνος κρατά τα χαρτιά στο χέρι και το άλλο του
ξεφεύγει και το βάζει στην τσέπη, χαρακτηριστική κίνηση άνεσης σε κοινωνική
συναναστροφή, ίσως και σε τοκ σόου, όχι σε δελτίο ειδήσεων, όπου η αυστηρότητα
του τελετουργικού είναι κανόνας απαράβατος.



Τα πρώτα «κομμάτια και θρύψαλα»






Έλλη - Νίκος: αγωνίες


Έτσι η πρώτη εβδομάδα του καναλικού ανταγωνισμού σε συνδυασμό με την αποκάλυψη
των συγκλονιστικών σκανδάλων που βαραίνουν την πολιτική σκηνή πέρασε από τη
μικρή τηλεοπτική μας αυλή σαν τυφώνας, αφήνοντας:


1) Το ντουέτο Έλλης-Νίκου να αποπνέει αγωνία ύπαρξης και συνύπαρξης.


2) Τη Μενεγάκη στην πρώτη κρίση ηλικίας, όπως ομολογεί το ξέσπασμά της
ότι δεν έχει «τραβηχτεί», όπως ήθελε κακόβουλο άρθρο περιοδικού. Φίλοι και
παλαιοί της συνεργάτες διαφήμιζαν από άλλες εκπομπές (Λιβανίου, Πυριόχος) τη
«φυσική ομορφιά» της Ελένης θυμίζοντάς μας ότι κάπως έτσι είχε αρχίσει η κάμψη
στην καριέρα της Ρούλας, με «φίλους» που κόπτονταν για την ομορφιά και τα
νιάτα της. Όποιος τα 'χει δεν νοιάζεται.


3) Οι περίπου 17 ώρες κουτσομπολίστικου προγράμματος - με αυξητικές
τάσεις - που προβάλλεται ημερησίως από το σύνολο των καναλιών υπόσχονται
απόλυτη αφασία στο έθνος των τηλεθεατών.


4) Η έκπληξη ήρθε από τον Γιώργο Παπαδάκη που ειλικρινής ή όχι
υποστήριζε ότι δεν θα ασχοληθεί με την υπόθεση Άλεξ γιατί έχει γίνει μεγάλη
εκμετάλλευσή της, πάντως ξεχώρισε από τον πρωινό μιμητή του Αυτιά και τους
υπόλοιπους αγχωμένους δρομείς της πρωινής τηλεθέασης, που έπεσαν ο ένας πάνω
στον άλλον και όλοι στο κενό των «αποκαλύψεων» για την υπόθεση.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από