Αύξηση τηλεθέασης καταγράφηκε στην πρωινή και την απογευματινή ζώνη των

καναλιών την σεζόν 2004- 2005 με αφορμή την εμφάνιση του Νίκου Κακαουνάκη στο

πρωινό ενημερωτικό του Mega και την καθημερινή «Βέρα στο δεξί» (Mega), σύμφωνα

με την ετήσια έκθεση της AGB Nielsen Media Research. Ο διαγωνισμός τραγουδιού

της Γιουροβίζιον με την Έλενα Παπαρίζου και το «My number one» ήταν το

δημοφιλέστερο πρόγραμμα της περασμένης τηλεοπτικής περιόδου καθώς το

παρακολούθησαν κάπου 3,2 εκατ. τηλεθεατές από τη NET. Στον απόηχο του Euro,

μετέπειτα αναμετρήσεις της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου φιγουράρισαν στις

διακεκριμένες θέσεις τηλεθέασης… επιτρέποντας στο «Καφέ της Χαράς», το

δημοφιλέστερο σίριαλ της περσινής σεζόν, να πλασαριστεί μόλις στην τέταρτη

θέση (με 2,5 εκατ. τηλεθεατές). Στο δεύτερο σκαλοπάτι «πάτησε» η μετάδοση του

αγώνα Ελλάδα – Αλβανία (Mega, 2,9 εκατ. τηλεθεατές) και στο τρίτο το ματς

Ελλάδα – Τουρκία (Mega, 2,6 εκατ. τηλεθεατές).

H Γιουροβίζιον κέρδισε τον τίτλο, ενώ τις εντυπώσεις κέρδισαν οι μεταδόσεις

των αγώνων της Εθνικής Ελλάδας για τα προκριματικά του Μουντιάλ, αλλά τα…

σημεία πήρε η σειρά των Χάρη Ρώμα – Άννας Χατζησοφιά. Οι μισές θέσεις του top

20 της σεζόν 2004-2005 ήταν ρεζερβέ από το «Καφέ της Χαράς». Από τις σειρές –

περίπου 30, συνολικά – στην κλίμακα της AGB κατάφερε και μπήκε η δραματική «Μη

μου λες αντίο» του Μανούσου Μανουσάκη.

H έλευση του Νίκου Κακαουνάκη στο Mega (μεταγραφή της τελευταίας

στιγμής-Σεπτέμβριο 2004) έθεσε νέα στάνταρ στον ανταγωνισμό της πρωινής

ενημερωτικής ζώνης. H μετακίνηση της Τατιάνας Στεφανίδου στον Antenna «σήκωσε»

τη μεσημεριανή ζώνη του σταθμού. H «Βέρα στο δεξί» και το κεντρικό δελτίο του

Mega (με τη Μάρα Ζαχαρέα έως τον περασμένη Μάιο και την Όλγα Τρέμη στη

συνέχεια) αλλά και το δελτίο του Alpha διαμόρφωσαν νέες συνθήκες ανταγωνισμού

στη βραδινή ζώνη, ενώ οι σειρές του Alpha αύξησαν το μερίδιο του σταθμού στη

συγκεκριμένη ζώνη.