Ο κ. Γεώργιος Πέτρου γράφει για τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τις

συγκοινωνίες της Αττικής. Μεταξύ άλλων σημειώνει:

«Το ότι η ριζική αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού θα επιτευχθεί με την επέκταση

του δικτύου των μέσων σταθερής τροχιάς, είναι πασιφανές και αδιαμφισβήτητο.

Όπως επίσης είναι κατανοητό ότι αυτό απαιτεί χρόνο και χρήμα. Εκείνο όμως που

εξοργίζει είναι ότι αφενός το υπάρχον δίκτυο απαξιώνεται και ότι αφετέρου δεν

υπάρχει ούτε καν σχεδιασμός για το μέλλον σε προβληματικές περιοχές.

Πιο συγκεκριμένα:

– Ο Προαστιακός. Εποχή Ολυμπιακών Αγώνων θυμίζουν τα γεμάτα τρένα και ο

συνωστισμός στις στάσεις μετά την επέκταση προς την Κόρινθο, αλλά κυρίως μετά

τα εγκαίνια του τεράστιου εμπορικού κέντρου στη Νερατζιώτισσα. Τα δρομολόγια

όμως παραμένουν μειωμένα και ο Προαστιακός κατεβάζει ρολά μετά τη διέλευση και

του τελευταίου συρμού, περίπου στις 9 το βράδυ! Το αστικό τμήμα της διαδρομής

του έχει ουσιαστικά συμπεριφορά γραμμής Μετρό και, παρ’ όλα αυτά, κλείνει

αρκετές ώρες νωρίτερα από το τέλος της βάρδιας του Μετρό… Όσον αφορά τον

σταθμό στην Πεντέλης, στο Χαλάνδρι, που θα εξυπηρετούσε μια τεράστια

πυκνοδομημένη περιοχή, παραμένει ένας σωρός από σίδερα και κανείς δεν ξέρει

πότε θα ανοίξει.

– Κηφισιά. Αλήθεια, πόσα αυτοκίνητα ακόμα μπορεί να αντέξει; Οι δρόμοι της και

κυρίως τα πεζοδρόμιά της έχουν μετατραπεί σε έναν απέραντο υπαίθριο χώρο

στάθμευσης του ομώνυμου σταθμού τού ΗΣΑΠ, για να μην πούμε για την κυκλοφορία

που συνεχώς αυξάνεται… Παρ’ όλα αυτά όμως δεν υπάρχει καμιά μελέτη για την

επέκταση της γραμμής βορειότερα, στη N. Ερυθραία και τη δημιουργία εκεί ενός

σύγχρονου σταθμού μετεπιβίβασης.

– Χολαργός – Νομισματοκοπείο. Εκείνο που κάνει εντύπωση είναι πως μπορεί

σταθμοί που είναι πρακτικά έτοιμοι, να παραδοθούν σε κοντινές ημερομηνίες με

σταθμούς και προεκτάσεις που ακόμα δεν έχουν σκαφτεί! Μου φαίνεται αδιανόητο

το γεγονός ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι σταθμοί ακόμα (κάπου το 2007

τοποθετούνται τα εγκαίνια), τη στιγμή που είναι σχεδόν έτοιμοι και τα οφέλη

από τη λειτουργία τους τεράστια».