Βρέθηκε το μυστικό της επιτυχίας των μπεστ σέλερ, σύμφωνα με νέα στατιστική

μέθοδο. Ομάδα στατιστικολόγων και προγραμματιστών, έπειτα από μελέτες πολλών

μηνών σε μυθιστορήματα που φιγουράρισαν στην πρώτη θέση της λίστας των «New

York Times» τα τελευταία 54 χρόνια αλλά και στα εκατό περισσότερο αγαπημένα

βιβλία όπως αναδείχθηκαν από σχετικό δημοψήφισμα του BBC, κατέληξαν πως η

επιτυχία στις πωλήσεις των βιβλίων συνίσταται σε τρία βασικά συστατικά: έχουν

μεταφορικούς ή αλληγορικούς τίτλους, αντί για λογοτεχνικούς, η πρώτη λέξη

είναι αντωνυμία, ρήμα, επίθετο ή προσφώνηση και χρησιμοποιούν όλους τους

τύπους της γενικής κτητικής.

Βέβαια είναι οι ίδιοι που είχαν διαγνώσει πως ο «Κώδικας ντα Βίντσι» θα

ήταν αποτυχία, αλλά παρόλα αυτα ο καθηγητής του Πανεπιστημίου του Μιντλέσεξ,

δόκτωρ K. Γουίνκλερ, εκτιμά πως η μεθοδολογία σε καμιά περίπτωση δεν είναι

αποτυχημένη.

Σύμφωνα με αυτήν τη μέθοδο, οι πλέον πετυχημένοι τίτλοι ήταν του τελευταίου

θρίλερ «Sleeping Murder» της Άγκαθα Κρίστι και του «His Dark Materials» του

Φιλιπ Πούλμαν. Οι Άγγλοι συγγραφείς είχαν την τιμητική τους με τον Τζον Λε

Καρέ να εμφανίζεται ως ο πιο χαρακτηριστικός εκφραστής της μεθοδολογίας με

τίτλους βιβλίων, μεταξύ των οποίων οι «Smilley’s People», «Ο κατάσκοπος που

γύρισε από το κρύο» και «Ο ράφτης του Παναμά».