«Πρεμιέρα» με νέου τύπου εστιατόριο αναμένεται να κάνει έως το τέλος

Φεβρουαρίου ο όμιλος Everest, δημιουργώντας ένα ακόμα σήμα, αυτή τη φορά στην

κατηγορία του «casual dining».

Ο όμιλος, ο οποίος αναπτύσσει με επιτυχία τις αλυσίδες Everest (sandwich &

snack) και La Pasteria (ιταλικές γεύσεις), θα επιχειρήσει να δημιουργήσει μία

ακόμη αλυσίδα, αυτή τη φορά δίνοντας έμφαση στη μεσογειακή κουζίνα και το

κρέας, και με πρόσθετο χαρακτηριστικό ότι οι πελάτες των καταστημάτων της θα

τρώνε… μετά μουσικής.

Ο όμιλος Everest αναμένεται μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2006 να δημιουργήσει

τρία τέτοια καταστήματα και η αρχή δε θα γίνει από την Αθήνα.

Για το νέο έτος μετατέθηκε και η ανάπτυξη της νέας αλυσίδας sandwich &

snack που εδώ και καιρό σχεδιάζει ο όμιλος Goody’s. Αν και τα σχέδια της

εταιρείας καθυστέρησαν, όλα δείχνουν ότι οι συνθήκες είναι πια ευνοϊκές ώστε

να αρχίσει η ανάπτυξη και του τρίτου σήματος τoυ ομίλου (ήδη διαθέτει τις

αλυσίδες Goody’s και Flocafe).

Το πρώτο κατάστημα θα λειτουργήσει πιλοτικά στην Αθήνα, θα είναι ιδιοκτησίας

του ομίλου, ενώ στα σχέδια της Goody’s είναι η περαιτέρω ανάπτυξή της με το

σύστημα της δικαιόχρησης (φραντσάιζ).

Κλειδί οι «κλειστές» αγορές

Σύμφωνα με στελέχη της Goody’s, η οποία εδώ και λίγες ημέρες ανήκει στο

δυναμικό του ομίλου BrandCo, η ανάπτυξη του νέου καταστήματος θα επιτρέψει

στον όμιλο Goody’s πιο δυναμική παρουσία στις «κλειστές» αγορές (κυλικεία

πλοίων, ιδρυμάτων, νοσοκομείων κ.λπ.), στις οποίες, όπως εκτιμάται, θα

εξελιχθεί το παιχνίδι του ανταγωνισμού τα επόμενα χρόνια. Σε μια εποχή που η

οικονομική ύφεση των νοικοκυριών πλήττει τις «επιδόσεις» τους (σημειώνεται ότι

στο πρώτο εξάμηνο του έτους η επισκεψιμότητα κατέγραψε κάμψη 9%), τα επιτελεία

των εταιρειών εστίασης βλέπουν ότι η ανάπτυξή τους τα επόμενα χρόνια θα

προέλθει κυρίως από τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων τους στις «κλειστές»

αγορές, οι οποίες, όπως υποστηρίζουν στελέχη του κλάδου, προσφέρουν σταθερό

πελατολόγιο.

Αλυσίδες… ταξιδεύουν

Εκτός όλων αυτών, όμως, σχέδια κάνουν οι ελληνικές αλυσίδες και για την

επέκτασή τους εκτός των συνόρων, και ήδη ετοιμάζουν… βαλίτσες κοιτάζοντας

και βόρεια αλλά και ανατολικά.

Ο όμιλος Everest πρόκειται να εξαγάγει στην Τουρκία τα σήματα Everest και La

Pasteria.

H κίνηση αυτή εντάσσεται στα επιχειρηματικά πλάνα του ομίλου για την τριετία

2006-2008.

Τα καταστήματα θα δημιουργηθούν εντός μεγάλων εμπορικών κέντρων της

Κωνσταντινούπολης και ήδη γίνονται επαφές με Τούρκους επιχειρηματίες για την

από κοινού ανάπτυξη των δύο αλυσίδων στη γειτονική χώρα.

Σε διεύρυνση των δραστηριοτήτων του εκτός των συνόρων αναμένεται να προχωρήσει

και ο όμιλος Γρηγόρης Μικρογεύματα.

Ο όμιλος έχει παρουσία με δύο από τα τέσσερα σήματα που αναπτύσσει (το

Γρηγόρης Μικρογεύματα και το Coffee Right) στη Ρουμανία, όπου σύντομα θα

ισχυροποιήσει τη θέση του και με νέα καταστήματα στο Βουκουρέστι, αλλά και

στην Τσεχία, όπου ήδη διαθέτει δύο καταστήματα Coffee Right (στην Πράγα).

Και σε αραβικές χώρες

Δυναμικό «παρών» στις εξελίξεις αναμένεται να δώσει και ο όμιλος Goody’s, ο

οποίος εξετάζει την επέκτασή του εκτός των συνόρων με ενίσχυση της θέση του

και στα Βαλκάνια, όπου ήδη διαθέτει ένα κατάστημα, στη Σόφια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά και τη δημιουργία της BrandCo (από τον «γάμο» της

Δέλτα με την Chipita) στόχοι είναι η αξιοποίηση όλων των συνεργασιών αλλά και

η παρουσία στα Βαλκάνια και τις αραβικές χώρες. Μάλιστα, η αρχή εκτιμάται ότι

θα γίνει από τις αραβικές χώρες, όπου γίνονται επαφές με τοπικούς

επιχειρηματίες για την ανάπτυξη καταστημάτων της Goody’s αλλά και της Flocafe.