H μία σέρνει ένα μάξι φόρεμα στον διάδρομο κάποιων αποδυτηρίων (θέλοντας να
μας πείσει πως είναι τα παρασκήνια τουλάχιστον στο Ολυμπιά του Παρισιού). H
άλλη αντικρούει ως ντίβα - που - δεν - τα - σηκώνει - αυτά τους παπαράτσι και
τα τηλεοπτικά συνεργεία που την περιμένουν καρτερικά έξω από το αστραφτερό
καμαρίνι της. Ή που σπρώχνει το... υπηρετικό προσωπικό για να περάσει στη
σκηνή, όπου την περιμένει να τραγουδήσει το «κοινό της», το οποίο και
αλαλάζει. H τρίτη χαϊδεύεται πάνω σε ντιζάιν πολυθρόνα και απορρίπτει (δήθεν)
προτάσεις και συμβόλαια για το «χρυσό λαρύγγι» της (ή έτσι νομίζουμε...). Από
πού πηγάζει αυτός ο μεγαλοϊδεατισμός (πώς αλλιώς να το αποκαλέσει κανείς;) των
λαϊκών τραγουδιστριών, στα μέτριας έως κακής παραγωγής βιντεοκλίπ τους; Από
πότε έγιναν ντίβες και Μαντόνες σε 20.000 κόσμο - το πολύ - κάποιες αοιδοί
(φερ' ειπείν Άσπα); Εκτός αν στα βιντεοκλίπ τους βγάζουν τις μύχιες επιθυμίες
τους. Οπότε να πάμε «πάσο» ως θεατές τους...

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από