Τα σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος, εκτός από νέο όνομα, αποκτούν και άλλη

αισθητική, ύστερα από σχεδιασμό και μελέτη ενός έτους

Την αναμόρφωση των σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος και το νέο τους πρόσωπο με την

επωνυμία Champion – Μαρινόπουλος ανακοίνωσε ο όμιλος Carrefour – Μαρινόπουλος.

Τα νέα καταστήματα είναι αποτέλεσμα σχεδιασμών και μελετών που διήρκεσαν έναν

χρόνο και αποτελούν επέκταση της συνεργασίας των εταιρειών Carrefour –

Μαρινόπουλος. Συγκεκριμένα, πρόκειται για συνεργασία στον χώρο των

καταστημάτων σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Μαρινόπουλος και της Champion (σούπερ

μάρκετ του Carrefour Group)

Οι δύο εταιρείες, όπως ανακοινώθηκε, ένωσαν τις δυνάμεις τους με στόχο την

ικανοποίηση των καταναλωτών, την αναβάθμιση και την ανάπτυξη των καταστημάτων

σούπερ μάρκετ. Όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής των Champion – Μαρινόπουλος

του ομίλου Carrefour – Μαρινόπουλος Α.Ε., κ. Edmond Le Gloux, «η ομάδα των

Champion – Μαρινόπουλος είναι ό,τι πιο δυναμικό γνώρισε ποτέ ο χώρος των

σούπερ μάρκετ».

Η φιλοσοφία

Η φιλοσοφία των καταστημάτων Champion – Μαρινόπουλος βασίζεται σε πέντε

σημεία: στα φρέσκα προϊόντα, τη μεγάλη και ποιοτική γκάμα προϊόντων, τις

ειδικές προσφορές, τις προσιτές τιμές και το αναβαθμισμένο περιβάλλον. Το

Group Carrefour διαθέτει δίκτυο 2.455 σούπερ μάρκετ σε 10 χώρες του κόσμου, με

την επωνυμία Champion. Στην Ελλάδα η Champion – Μαρινόπουλος αριθμεί 128

καταστήματα. Η στρατηγική τής εταιρείας για το μέλλον σε ό,τι αφορά στα σούπερ

μάρκετ επικεντρώνεται στη δημιουργία νέων καταστημάτων, τη δημιουργία νέων

θέσεων εργασίας μέσα στο πλαίσιο ανάπτυξης της αλυσίδας Champion –

Μαρινόπουλος, τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού, τις καινοτομίες και τους

νεωτερισμούς, καθώς και την ποιότητα με σκοπό την μεγαλύτερη ικανοποίηση των

πελατών και τέλος την τιμολογιακή πολιτική που θα τη χαρακτηρίζουν οι χαμηλές

τιμές λιανικής.