Από τον κ. Αλκιβιάδη Ε. Μαργαρίτη πήραμε την παρακάτω επιστολή για την

εκπαιδευτική μεταρρύθμιση:

«Γενική είναι η κατακραυγή κατά της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Ομιλούν περί

«Βατερλώ» της. Το «Βατερλώ» δεν της ανήκει. Ανήκει στη «φαλκίδευσή» της.

Στην αρχική της μορφή, παρά τις ενδεχόμενες αδυναμίες της, εξασφάλιζε μια

σοβαρότερη επιλογή των υποψηφίων με ασφαλέστερα κριτήρια.

Όμως η δημαγωγική παντοειδής επίθεση, χάριν της «ήσσονος προσπάθειας» των

μαθητών, ώθησε τους πολιτικούς πανικόβλητους αρμοδίους να προβούν σε

«υποχωρήσεις», με πολλαπλασιασμό των εξεταστικών περιόδων, με την καραμέλα των

«βατών» θεμάτων, του τύπου π.χ. «πότε έγινε η ελληνική επανάσταση της

ανεξαρτησίας;», με την «προφορική» φιλική συζήτηση, με τις τέσσερις πράξεις

της αριθμητικής, με αποτέλεσμα, οι πραγματικά άριστοι υποψήφιοι, οι οποίοι

αναμφισβήτητα υπήρχαν, να καταποντισθούν στον ωκεανό των «ψευδών αριστούχων»».