Είναι κεντρική γραμμή η μετωπική της κυβέρνησης με τους ιδιοκτήτες και τους οδηγούς ταξί ή μια αστοχία υλικού που προέκυψε επειδή ο αρμόδιος υπουργός – εν προκειμένω, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κώστας Κυρανάκης – έχει βάλει σε εφαρμογή και μια προσωπική ατζέντα με αδήλωτες προσώρας στοχεύσεις; Το ερώτημα απασχολεί τις τελευταίες ημέρες το κυβερνητικό στερέωμα, πολύ περισσότερο μετά τα προχθεσινά σοβαρά επεισόδια έξω από το υπουργείο και τον αποκλεισμό του Θύμιου Λυμπερόπουλου από τις θεσμικές συναντήσεις που εγκρίνει ο Κυρανάκης. Οι εσωκομματικές παρενέργειες που καταγράφηκαν και φούντωσαν και από τα δημόσια πυρά στον αναπληρωτή υπουργό από τον προκάτοχό του, Βασίλη Οικονόμου, αυξάνουν τους προβληματισμούς, πρωτίστως επειδή παρασκηνιακά αναγνωρίζεται ότι όσοι έβαλαν απέναντι τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ άνοιξαν μεγάλες πληγές. Οι  διαδρομές στις λεωφορειολωρίδες μπορεί να αποδειχθούν απλώς η αφορμή για έναν μεγαλύτερο πόλεμο που δεν θα περιοριστεί στη «διαγραφή» του Κυρανάκη από τον Λυμπερόπουλο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ