Είναι ο ορισμός του διεθνούς σταρ. Κι όμως, κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να αποποιηθεί τον τίτλο – ή έστω να τον αποκρύψει: ο Τζορτζ Κλούνι είναι πάντοτε φιλικός με όσους τον πλησιάζουν, προσηνής και χαμηλών τόνων, τους ακούει υπομονετικά και υπογράφει αδιαμαρτύρητα αυτόγραφα σε κομματάκια από χαρτί ή φωτογραφίες που του εγχειρίζουν με λαχτάρα. Τον συναντώ στον αριθμό 1634 της λεωφόρου Μπρόντγουεϊ, τη Μέκκα του σύγχρονου θεάτρου, στην καρδιά της Νέας Υόρκης. Λίγο προτού «αντιμετωπίσει» τις ορδές των θαυμαστών του, που περιμένουν καρτερικά στοιβαγμένοι έξω από το Winter Garden Theatre στο Μανχάταν, ο διάσημος αμερικανός ηθοποιός, σκηνοθέτης και παραγωγός δέχεται να κάνουμε μια σύντομη κουβέντα. «Λατρεύω την Ελλάδα», μου λέει χαμογελώντας πλατιά όταν τον πληροφορώ από πού κατάγομαι. «Και κάνω προσπάθειες», συνεχίζει, «για να γυρίσουν τα Μάρμαρα του Παρθενώνα εκεί όπου ανήκουν». Τα απαράμιλλα τεχνουργήματα της κλασικής αρχαιότητας βρίσκονται εδώ και πολύ καιρό στο μυαλό του Κλούνι. Πριν από μία δεκαετία, μάλιστα, έγιναν αφορμή για να διαπληκτιστεί δημόσια με τον Μπόρις Τζόνσον, τότε δήμαρχο Λονδίνου, μετέπειτα πρωθυπουργό της Βρετανίας και σήμερα ξεπεσμένο σταρ της πολιτικής της Γηραιάς Αλβιώνος.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ


