Οι επαναλαμβανόμενες, ανά μήνα σχεδόν, έρευνες της κοινής γνώμης διατηρούν σε εγρήγορση τα κομματικά επιτελεία καθώς ανανεώνουν συνεχώς τα δημοσκοπικά ευρήματα τροφοδοτώντας έτσι τις αναλύσεις των δημοσιογράφων, των πολιτικών σχολιαστών, των επικοινωνιολόγων και όχι μόνον. Η διατύπωση των θέσεων και των προτάσεων γίνεται υπό το άγχος του επόμενου κύματος δημοσκοπήσεων με αποτέλεσμα η αντιπαράθεση να περιορίζεται κυρίως σε ατάκες και κοντόφθαλμες κινήσεις εντυπωσιασμού, καθώς αυτές είναι που βαραίνουν στις απαντήσεις των πολιτών. Η συνεχής υποβάθμιση του προγραμματικού διαλόγου και, πολύ περισσότερο, η απουσία πολιτικού οράματος εξωθούν ένα μεγάλο τμήμα της κοινωνίας στην αποστασιοποίηση και την αποχή.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







