Οριστικά παρελθόν αποτελεί το σχέδιο για υπογειοποίηση του δικτύου του προαστιακού σιδηροδρόμου Πατρών από το Ρίο έως το καινούργιο λιμάνι της αχαϊκής πρωτεύουσας. Μέσα στην τελευταία τετραετία είχαν υποβληθεί δύο αιτήματα της Ελλάδας για χρηματοδότηση της υπογειοποίησης της γραμμής Ρίο – Νέος Λιμένας Πατρών, κόστους άνω των 500 εκατ. ευρώ, από το χρηματοδοτικό εργαλείο «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF). Ωστόσο, οι δύο απανωτές αρνήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για χρηματοδότηση του έργου ήταν αρκετές για να αλλάξουν τον κυβερνητικό σχεδιασμό για το τρένο στην Πάτρα και να φτάσουμε από τη μερική υπογειοποίηση των 5,2 χλμ. στην απλή… αναβάθμιση του προαστιακού. Στο πλαίσιο αυτό, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης προχωρεί πλέον στην πρόσληψη τεχνικού συμβούλου για την «υποβοήθηση του Οργανισμού στη διαμόρφωση Χαρακτηριστικών Λειτουργικού Σχεδιασμού Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ