Ο σημαντικός ζωγράφος Ζωρζ Ρουώ (1871-1958) σε συναισθηματική κρίση, υιοθέτησε τη ρωμαιοκαθολική κουλτούρα, φιλοτέχνησε έργα με πρωταγωνιστική φιγούρα τον Ιησού κατά το Θείο Πάθος. Οι μορφοπλαστικές αλλοιώσεις του εξπρεσιονιστικού του ιδιώματος, διέλυαν εικονογραφικά στερεότυπα. Ο βρετανός ζωγράφος Φράνσις Μπέικον έκανε μια σημαντική κριτική παραλλαγή πάνω στο έργο «Πάπας Ιννοκέντιος Ι’» του Βελάσκεθ. Ο Πάπας του Μπέικον από τη σιδερένια ευσέβεια του Βελάσκεθ, μεταπήδησε σε ένα έδαφος, ανάμεσα σε απειλή και οιμωγή. Εργο αυτής της σειράς, βρίσκεται και στη συλλογή του Βατικανού.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ