Η παγκόσμια βιομηχανία της μόδας, στοιχείο της σύγχρονης εποχής και κεφάλαιο οικονομικό και συμβολικό, αποτελεί αντικείμενο αναζητήσεων (βιωσιμότητα, επανάχρηση), καινοτομιών (έξυπνα τεχνοϋφάσματα) και οικονομικών δραστηριοτήτων, είτε παράγει προϊόντα πολυτελείας είτε μαζικής κατανάλωσης. Πριν από τον βιομηχανικό κόσμο και το έτοιμο ρούχο, η ένδυση, από την πρόσκτηση των πρώτων υλών μέχρι τη δημιουργία του ρουχισμού, ήταν υπόθεση εξατομικευμένη και χειροποίητη, στο πλαίσιο οικιακής αυτάρκειας ή μικρής παραγωγής από την υφάντρα, τη μοδίστρα ή τον ράφτη. Η υψηλή ραπτική υπήρξε και εξακολουθεί να είναι ένα μέσο για να αναδειχθούν δημιουργοί, φορέσιμα έργα τέχνης και παραδόσεις που καλά κρατούν στις πασαρέλες των μεγάλων οίκων μόδας. Στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία, τους ίδιους συμβολισμούς υπηρετούν οι λογότυποι των προϊόντων πολυτελείας που αντιγράφονται και αναπαράγονται μαζικά σε φθηνά και ευπώλητα προϊόντα. Οι διαφορετικές παραλλαγές του ίδιου συμβόλου σε ρούχα, τσάντες, κοσμήματα θα απασχολήσουν, με βεβαιότητα, τον αρχαιολόγο του μέλλοντος.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







