Συνεχίζεται η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στον κλάδο των σουπερμάρκετ, με τους καταναλωτές να έχουν δαπανήσει σε διαδικτυακές αγορές το 2024 335 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 9%. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, αξιοσημείωτη είναι και η αύξηση μέσης αξίας παραγγελίας κατά 6% στα 85 ευρώ, που οφείλεται κυρίως στις παραγγελίες περισσότερων τεμαχίων (κατά μέσο όρο 34,3 τεμάχια σε σχέση με 32,8 το 2023) και όχι στον πληθωρισμό, αφού η αύξηση της μέσης online τιμής αγαθών ήταν 1% σε σχέση με 8% που ήταν το 2023. Σε σύγκριση με το 2023 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών ήταν κατά 18% σε προϊόντα για κατοικίδια.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ