Ομολογώ ότι περίμενα με ενδιαφέρον τι θα απαντήσει ο Χρήστος Σταϊκούρας στις αντιδράσεις για το γεγονός ότι δεν βάζει και το χέρι του στη φωτιά (κατά δήλωσή του) για την ασφάλεια και τα φορτία στα τρένα. Τον άκουσα λοιπόν (στο Mega) να απαντά ότι ο ρόλος του υπουργείου Μεταφορών δεν είναι να ελέγχει τα φορτία. «Ευθύνη έχει ο αποστολέας και ο μεταφορέας και αν είναι από το εξωτερικό, είναι τα τελωνεία» είπε ρίχνοντας το μπαλάκι στην ΑΑΔΕ (τελωνεία) και τη Hellenic Train, επιμένοντας ότι «δεν υπάρχει καμία ευθύνη των φορέων και των υπηρεσιών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών». Και παρέπεμψε εμφατικά στους ελεγκτικούς μηχανισμούς για το λαθρεμπόριο στα καύσιμα, στα καπνικά και στα ποτά. Υπάρχουν, βεβαίως, δυο θεματάκια με την απάντησή του. Μετά την εμπειρία των Τεμπών, έγινε κατανοητό ότι τυχόν παράνομα φορτία δεν είναι μόνο θέμα οικονομικού εγκλήματος αλλά και ασφάλειας. Ο υπουργός Μεταφορών δεν ενημερώνεται και δεν συνεργάζεται με τις άλλες υπηρεσίες και τα άλλα υπουργεία; Δεν εκπροσωπεί την κυβέρνηση και την πολιτεία; Δεν ελέγχει, επίσης, κανείς αν κάνει τη δουλειά του σωστά ο ιδιώτης μεταφορέας που δουλεύει με το κρατικό σιδηροδρομικό δίκτυο; Θεωρεί επαρκή απάντηση προς τους ανήσυχους πολίτες το «δεν είναι δική μου αρμοδιότητα»; Πόσω μάλλον που κάποτε ήταν. Διότι ο Σταϊκούρας ενέπλεξε μόνος τον εαυτό του στο κάδρο των πιθανών πολιτικών ευθυνών με αυτό που είπε, παραπέμποντας στην αρμόδια για το λαθρεμπόριο δημόσια Αρχή εσόδων, την ΑΑΔΕ. Η οποία υπάγεται στο υπουργείο Οικονομικών. Ποιος ήταν υπουργός Οικονομικών όταν έγινε το δυστύχημα των Τεμπών; Ο Χρήστος Σταϊκούρας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ