Η Επιτροπή Ναυτικής Ασφάλειας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού στην τελευταία συνεδρίασή της υιοθέτησε επίσημα προσωρινές κατευθυντήριες γραμμές για τη χρήση της αμμωνίας, σύμφωνα με τις εκθέσεις των νηογνωμόνων. Η επιτροπή ενέκρινε επίσης νέους κανόνες που τερματίζουν την απαγόρευση της χρήσης φορτίων αμμωνίας ως καυσίμου. Ο κανόνας επηρεάζει τους μεταφορείς αμμωνίας. Οι αποφάσεις αποσκοπούν στο να συμβάλουν στη δημιουργία των κανονιστικών βάσεων για την τροφοδοσία μελλοντικά πλοίων με αμμωνία, η οποία είναι ένα πολλά υποσχόμενο καύσιμο για να προωθήσει τη ναυτιλία προς τον στόχο του ΙΜΟ για καθαρές μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου περίπου μέχρι το 2050, επειδή δεν περιέχει άνθρακα στα μόριά του. Οι κατευθυντήριες γραμμές διακρίνουν τμήματα των πλοίων που λειτουργούν με αμμωνία ως τοξικούς χώρους ή τοξικές περιοχές και ορίζουν, μεταξύ άλλων κανόνων, ένα κατώτατο όριο για το πόση αμμωνία πρέπει να ανιχνεύεται πριν σημάνει συναγερμός.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ