Για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν τέσσερα χρόνια οι ναύλοι στα πλοία μεταφοράς οχημάτων (car carriers) υποχώρησαν κατά τι. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Clarksons, οι χρονοναυλώσεις ενός έτους τόσο για τα πλοία μεταφορικής ικανότητας 6.500-ceu όσο και για τα πλοία των 5.000-ceu υποχώρησαν κατά 5.000 δολάρια, στα 110.000 δολάρια ανά ημέρα και 90.000 δολάρια ανά ημέρα αντίστοιχα, τον Απρίλιο. Οι τιμές εκτοξεύτηκαν λόγω της ραγδαίας αύξησης των κινεζικών εξαγωγών ηλεκτρικών οχημάτων. Η Κίνα ξεπέρασε την Ιαπωνία ως ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο. Επίσης ρόλο έπαιξε και η αυξημένη ζήτηση βαρέων βιομηχανικών οχημάτων μετά την πανδημία. Οι ναύλοι ανέβηκαν στα επίπεδα αυτά από το καλοκαίρι του 2022 για να διατηρηθούν υψηλά μέχρι και τον προηγούμενο Μάρτιο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ