Μπορείς, στα αλήθεια, να αντιμετωπίσεις ένα κόμμα ως προϊόν; Φυσικά. Τα πάντα σήμερα διατίθενται ως προϊόντα που προσπαθούν να κερδίσουν τα χρήματα, τον χρόνο ή και την ψήφο του καταναλωτή. Ασφαλώς τα κόμματα βρίσκονται σε μία πολύ ειδική κατηγορία της αγοράς. Ομως και αυτά προσπαθούν να πουλήσουν το προϊόν τους στο κοινό. Πληρώνονται με ψήφους. Και αν η είσπραξη στην κάλπη είναι χαμηλή, το κόμμα οδηγείται σε συρρίκνωση, συχνά δε σε χρεοκοπία. Τώρα φανταστείτε τον ΣΥΡΙΖΑ ως προϊόν. Πούλησε τρελά όταν διέθετε ομπρέλες και αδιάβροχα στην καταιγίδα της κρίσης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ