«Ενας άντρας επιστρέφει στην πατρίδα του προβλέποντας ότι θα τον σκοτώσουν, και τον σκοτώνουν». Αυτή ήταν η απάντηση του Τ. Σ. Ελιοτ όταν ερωτήθηκε για την πλοκή του έργου του «Φονικό στην Εκκλησιά» – για τη δολοφονία δηλαδή του αρχιεπισκόπου Τόμας Μπέκετ από ανθρώπους του βασιλιά Ερρίκου ΙΙ, το 1170. Γιατί πηγαίνουν και ξαναπηγαίνουν κάποιοι εκεί όπου ξέρουν ότι τους περιμένει ο θάνατος; Γιατί, ας πούμε, ο Αχιλλέας στην Τροία, ο Μπέκετ στο Κάντερμπερι, ο Καποδίστριας στην Ελλάδα, ο Ναβάλνι στη Ρωσία – ο Ναβάλνι της εποχής του ΤikTok και της οσκαρικής «Μπάρμπι»; Είναι εμμονικοί; Φανατικοί; Ματαιόδοξοι; Φιλάρεσκοι; Τρελοί;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ