Το μάθημα της Ιστορίας θεωρείται εδώ και χρόνια βάσανο για τους περισσότερους μαθητές. Η τεράστια ύλη, η ανάγκη της παπαγαλίας για τις εξετάσεις, αλλά και η επιμονή σε πολιτικές και στρατιωτικές θεματικές, αφαιρώντας τα πολιτιστικά στοιχεία, απωθούν παιδιά και εφήβους που βρίσκονται έτσι κι αλλιώς μπροστά σε ένα βουνό εργασιών και πληροφοριών σε όλη τους τη σχολική εμπειρία. Η μη αποτελεσματική χρήση του ψηφιακού υλικού, λόγω έλλειψης χρόνου ή υποδομής, δυσκολεύει ακόμα περισσότερο όσους μεγάλωσαν μέσα στην τεχνολογία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ