Το μεγάλο εργαστήριό του, γεμάτο από σκουριασμένα παλιά σίδερα, χοντρά σχοινιά, επιφάνειες από φυσητό γυαλί, κομμάτια μαγνήτη, σχέδια σινικής μελάνης, χειρόγραφες σημειώσεις στον τοίχο δίπλα σε ασκήσεις αφαιρετικής καλλιγραφίας, όλα μαύρα, γκρι και λίγο άσπρα, σχεδόν αφομοιώνονται μέσα στο βιομηχανικό τοπίο της περιοχής. Είναι τα έγκατα του ιστορικού παρελθόντος της εξόρυξης σιδήρου που αιχμαλώτισαν τον Αλέξανδρο Τζάννη και δούλεψε μία σειρά έργων που αυτές τις μέρες εκτίθενται στη Σύρο. Παράλληλα, ετοιμάζει για την Αθήνα, στο πλαίσιο της συνεργασίας του με τον Οργανισμό ΝΕΟΝ, μία επίσκεψη σε έναν χώρο της πόλης για να αναμετρηθεί με κατάλοιπα μετάλλων που δείχνουν προς ένα μέλλον.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ