STREET DANCING. Χρησιμοποιώ πολλές ελληνικές λέξεις, ιδιαίτερα την τελευταία πενταετία, ως τίτλους στα έργα μου επειδή προσφέρουν ένα μεγάλο εύρος ανάγνωσης. Οταν ολοκλήρωσα την ακρόαση για το εν λόγω εγχείρημα έπειτα από την ανάθεση του Φεστιβάλ Αθηνών και αφού κλήθηκα να δουλέψω με χορευτές ενός είδους με το οποίο δεν έχω τριβή, μου δημιουργήθηκε η αίσθηση ότι υπάρχουν οκτώ διαφορετικοί άξονες μέσα στο ίδιο έργο. Μπορεί η τεχνική, η καταγωγή τους, το τι αντιπροσωπεύουν να πλαισιώνονται από την έννοια του street dancing. Είναι, όμως, τόσο ετερογενή υλικά ώστε θεώρησα ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να τονίσω το ότι υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί άξονες τους οποίους καλούμαι να αφουγκραστώ και να σκηνοθετήσω για να δημιουργηθεί ο κύριος άξονας του έργου. Επιπλέον υπάρχει και μια άλλη ενδιαφέρουσα παράμετρος: ο άξονας συνήθως ταυτίζεται με μια πορεία πιο ευθύγραμμη, ενώ οι χορευτές στην προκειμένη περίπτωση σπάνε την έννοια της καθέτου. Βγαίνουν εκτός ορίων. Και θεωρώ ότι ο όρος «άξονες» υπονομεύεται ακούσια από τους ίδιους τους χορευτές.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ