Στον διεθνή Τύπο πληθαίνουν οι αναφορές για μία αποκαλούμενη απεργία ή αποχή των καταναλωτών από αγορές προϊόντων και υπηρεσιών που δεν είναι ζωτικής σημασίας. Ακόμα και εάν θεωρηθεί υπερβολικός ο χαρακτηρισμός αυτός στις αλλαγές που τώρα συντελούνται στην καταναλωτική συμπεριφορά, τα δεδομένα και η θεωρία συγκλίνουν: οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν τη μεγαλύτερη ανατιμητική κρίση της τελευταίας 40ετίας και αντιδρούν σε αυτήν αναδιανέμοντας αναγκαστικά τη δαπάνη τους για προϊόντα και υπηρεσίες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ