Η νεοφυής επιχειρηματικότητα έχει μπει για τα καλά στη σφαίρα της δημόσιας συζήτησης. Εταιρείες άγνωστες στο ευρύ κοινό, με ονόματα που δύσκολα προφέρονται, βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και εταιρείες-κολοσσοί «υποκλίνονται» στο ταλέντο των ανθρώπων τους. Και όπως απέδειξε η περίπτωση της Viva Wallet και της JPMorgan δεν διστάζουν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να αποκτήσουν την τεχνογνωσία τους, η οποία όπως αποδεικνύεται στην πράξη υπερέχει έναντι πολλών άλλων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ