Έντυπη Έκδοση
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ:
Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους
Νέα πλοία που κινούνται με LNG
Τέσσερα νεότευκτα Capesize bulk carriers που μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) παρήγγειλε η ιαπωνική Nippon Yusen Kaisha (NYK) σε ναυπηγεία στην Ιαπωνία και την Κίνα. Η ναυτιλιακή εταιρεία που εδρεύει στο Τόκιο έχει μοιράσει τις παραγγελίες μεταξύ του ναυπηγείου Nihon, το οποίο θα ναυπηγήσει τα δύο πλοία ενώ τα άλλα δύο θα κατασκευαστούν στα ναυπηγεία Namura & CSSC Shanghai Waigaoqiao, αντίστοιχα. Τα πλοία θα παραδοθούν από το 2024 έως το 2025 και σύμφωνα με τη NYK θα μειώνουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακος (CO2) κατά περίπου 40% σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία.
«Μεγαλώνει» η Διώρυγα του Σουέζ
Το έργο επέκτασης τμημάτων της διώρυγας του Σουέζ αναμένεται να ολοκληρωθεί μετά από δύο χρόνια εργασιών τον Ιούλιο του 2023, δήλωσε την Κυριακή ο πρόεδρος της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ (SCA), σύμφωνα με το Reuters. Η SCA ανακοίνωσε την επιτάχυνση των σχεδίων για την επέκταση ενός δεύτερου καναλιού της διώρυγας και τη διεύρυνση ενός υφιστάμενου καναλιού μετά την προσάραξη του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Ever Given και το μπλοκάρισμα της πλωτής οδού για έξι ημέρες πέρυσι. Το 2021 παρά το ατύχημα του Ever Given διέσχισαν το κανάλι 20.694 πλοία, έναντι 18.830 το 2020, σημειώνοντας μια αύξηση 10%. Τέλος τα έσοδα της διώρυγας του Σουέζ έφτασαν σε ιστορικό υψηλό το 2021 αγγίζοντας τα 6,3 δισ. δολάρια, έναντι 5,6 δισ. δολαρίων το 2020.
Εξαγορά ναυλομεσιτικού οίκου
Η Simpson Spence Young (SSY), ένας από τους μεγαλύτερους ναυλομεσιτικούς οίκους στον κόσμο, εξαγόρασε την Anchor Shipbroking που έχει έδρα τον Πειραιά. Η εξαγορά θα ενισχύσει περαιτέρω το τμήμα αγορών και πωλήσεων (S&P) της SSY και αποτελεί μέρος μιας μακροπρόθεσμης επενδυτικής στρατηγικής ανάπτυξης της ναυλομεσιτικής εταιρείας, με στόχο τη δημιουργία ενός μεγάλου χαρτοφυλακίου στις αγοραπωλησίες πλοίων και τις νέες ναυπηγήσεις. «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που αυξάνουμε την παγκόσμια παρουσία μας S&P με την προσθήκη της ομάδας Anchor», δήλωσε ο Toby English, Global Head of S&P.