Τα e-αιτήματά τους για θέματα καθημερινότητας μπορούν να υποβάλλουν οι δημότες Πειραιά μέσω της αναβαθμισμένης εφαρμογής PIREAPP. Ο χρήστης «κατεβάζει» την εφαρμογή στο κινητό του, πραγματοποιεί εγγραφή και στη συνέχεια εντοπίζει το πρόβλημα, το φωτογραφίζει (εκείνη την ώρα γίνεται αυτόματη αποθήκευση του στίγματος τοποθεσίας) και το στέλνει στον δήμο, με το αίτημα να προωθείται άμεσα στην αρμόδια υπηρεσία. Μέχρι τώρα η εφαρμογή περιελάμβανε τις Υπηρεσίες Πρασίνου, Καθαριότητας και Οδοποιίας. Πλέον εντάσσονται και θέματα Δημοτικής Αστυνομίας (παράνομη στάθμευση, παρεμπόριο, παράνομη διαφήμιση, κατάληψη κοινόχρηστων χώρων, εγκαταλελειμμένα κτίρια και αδέσποτα ζώα), συντήρησης και επισκευής παιδικών χαρών και παιδότοπων, θέματα των Τμημάτων Ηλεκτρολογικού και Προσόδων και Εμπορίου. Σημειώνεται ότι οι υπηρεσίες του δήμου λαμβάνουν καθημερινά 10-15 αιτήματα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







