Αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά έφερε η πανδημία και στο κλάδο του αυτοκινήτου σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Ανάμεσα στους Ελληνες που σκόπευαν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο το επόμενο διάστημα, οι έξι στους δέκα αναφέρουν ότι αναβάλλουν την αγορά τους για περίπου 17 μήνες, με αποτέλεσμα να εκτιμάται ότι η αναβλητική αυτή καταναλωτική στάση για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου θα έχει σημαντικό αντίκτυπο το 2020 στις πωλήσεις λιανικής. Επιπλέον σημειώνεται ότι ο προϋπολογισμός αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου έχει επηρεαστεί αρνητικά κατά 10%.

Σχόλια
Γράψτε το σχόλιό σας
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Vidcast: Στα Σχοινιά