Η κρίση του κορωνοϊού αλλάζει τις συνήθειες των καταναλωτών. Αυτό δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) που πραγματοποιήθηκε την περίοδο 29 έως 31 Αυγούστου 2020 με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω της εμφάνισης του ιού COVID-19 στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πανδημία του κορωνοϊού εξακολουθεί να επηρεάζει και τις αγοραστικές αλλά και τις διατροφικές συνήθειες του κοινού. Συγκεκριμένα κατά 35% ήταν αυξημένος ο αριθμός επισκέψεων για αγορές τροφίμων σε σχέση με την περίοδο του lockdown, αν και παραμένει 40% μειωμένος σε σχέση με πριν από την πανδημία, ενώ επανήλθαν τα οικονομικά κριτήρια στις  αγοραστικές προτεραιότητες των καταναλωτών. Παράλληλα καταγράφεται αυξημένη τάση παρασκευής και μαγειρικής στο σπίτι, κυρίως στο φαγητό, αντίθετα μείωση καταγράφεται στην εστίαση με την επίσκεψη σε εστιατόριο και ταβέρνα να παραμένει στο -38% και το delivery στο -19%.