Ο Νικόλας Γεωργίου έχτισε τον τίτλο του ως διευθυντής μόδας καθώς δημιουργούσε οπτικές ιστορίες στα εντιτόριαλ που επιμελήθηκε στα ελληνικά περιοδικά που ασχολήθηκαν με το φαινόμενο της μόδας ως προϊόν του υλικού πολιτισμού. Συνεργάτης σε πολλούς έλληνες σχεδιαστές και «συνεργός» στις εμπνευσμένες παρουσιάσεις των συλλογών τους σε μέρη απρόσμενα (το σόου της Λουκίας στο παλιό Χρηματιστήριο Αθηνών στη Σοφοκλέους, η εγκατάσταση-περφόρμανς των μοντέλων στη συλλογή Collage Social του Γιώργου Ελευθεριάδη σε ένα μπαρ στην Καπνικαρέας είναι κάποια αλησμόνητα δείγματα της δουλειάς του) είναι ο image maker της ελληνικής μόδας. Αλλά και ένας οξυδερκής παρατηρητής και ερμηνευτής της μόδας έτσι όπως αυτή δημιουργείται και προβάλλεται στις μητροπόλεις της μόδας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ