Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της VW φαίνεται ότι έχει περάσει τις πρώτες «παιδικές» ασθένειες και οι παραδόσεις του μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο. Ειδικότερα, το νέο μοντέλο αντιμετώπιζε προβλήματα στο λογισμικό του, κάτι που φαίνεται ότι έχει πλέον ξεπεραστεί, πριν ακόμη το ηλεκτροκίνητο όχημα της γερμανικής φίρμας βγει στους δρόμους. Μάλιστα, αυτός ήταν και ο βασικός λόγος της καθυστέρησης στο λανσάρισμα του αυτοκινήτου – παράλληλα με την πανδημία που έχει αναστείλει χρονικά και άλλα λανσαρίσματα νέων μοντέλων πανευρωπαϊκώς. Μάλιστα, ο Χέρμπερτ Ντις, CEO του γκρουπ VW (που προσφάτως παραιτήθηκε από τη διεύθυνση της μάρκας αλλά παραμένει νούμερο ένα επικεφαλής όλου του γκρουπ για τις φίρμες VW, Audi, Skoda κ.ά. ως CEO) ζήτησε συγγνώμη από το εποπτικό συμβούλιο της αυτοκινητοβιομηχανίας, επειδή έβγαλαν στη «φόρα» το πρόβλημα που αντιμετώπιζε το νέο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο (το θεώρησε αντιεπαγγελματικό να δημοσιεύονται στον Τύπο στοιχεία για αυτοκίνητα που αντιμετωπίζουν προβλήματα τεχνικά κ.ά.). Ο Ντις έχει βρεθεί στο στόχαστρο κριτικής εξαιτίας πολλών τεχνικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα νέα τους μοντέλα, μεταξύ αυτών και το ID3.  

Με αυτονομία έως 550 χλμ.

Τέλος καλό για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο, που αναμένεται να το δούμε και στην ελληνική αγορά. Το νέο ID.3 θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις που αφορούν την ισχύ των μπαταριών, με την πιο μικρή να επιτυγχάνει από 330 χιλιόμετρα έως 550 χλμ., σύμφωνα με τις μετρήσεις του πρωτοκόλλου WLTP. Εξίσου σημαντικό είναι ότι το νέο ID3 θα προσφέρεται στις μπαταρίες του με εγγύηση 8 έτη ή 160.000 χλμ. (και με εξασφάλιση της δυναμικής των μπαταριών άνω του 70%), ενώ, χάρη στη μεγάλη του μπαταρία, των 125 KW, το νέο μοντέλο ύστερα από μια φόρτιση 30 λεπτών θα εξασφαλίζει αυτονομία 260 χιλιόμετρων, πάντα μέσω ταχυφορτιστή. Το ΙD3 αναμένεται να κοστίζει κάτι λιγότερο από 30.000 ευρώ στη Γερμανία, τιμή που θα είναι πολύ κοντά και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες – και ανάλογα με τις επιδοτήσεις που «τρέχουν» από χώρα σε χώρα. Και φυσικά, το ID3 είναι μόνο η αρχή. Το 2021 αναμένεται να προστεθούν ακόμη έξι νέα ηλεκτρικά μοντέλα του VW Group.