Nielsen: Η Nielsen διοργανώνει στις 23 και 24 Ιουνίου 2020 το διαδραστικό onlineworkshop «Priceand Promo Category Management», παρέχοντας μια ολοκληρωμένη και σε βάθος ανάλυση τόσο της μεθοδολογίας του Category Management όσο και πιο συγκεκριμένα της τιμολογιακής και προωθητικής πολιτικής. Ενσωματώνοντας στο ήδη υπάρχον μοντέλο την πολύτιμη γνώση που παρέχει η μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή, συνεισφέρει ακόμα επιδραστικά στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των πωλήσεων (Sales Effectiveness). Μέσα από τα 8 βήματα της διαδικασίας του Category Management θα παρουσιαστούν η μέθοδος της επιλογής των τιμών, ο υπολογισμός της ελαστικότητας, η ευαισθησία των καταναλωτών στις αλλαγές των τιμών, η ολοκληρωμένη επικοινωνία, η ευθυγράμμιση των τακτικών, καθώς και οι βασικές αρχές της επιτυχημένης διαχείρισης των τιμών. To workshop στο πλαίσιο των ειδικών αναλύσεων θα δώσει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ

Vidcast: Στα Σχοινιά