Ζούμε σε μια εποχή ραγδαίων αλλαγών στη ζωή μας, στις κοινωνικές δομές, στην εργασία. Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, η είσοδος στην εποχή της ρομποτικής, η Κλιματική Αλλαγή, αλλά και η γεύση από πιθανές πανδημίες που πήραμε και παίρνουμε, μας φέρνουν μπροστά σε νέες προκλήσεις. Τι μόρφωση πρέπει να αποκτήσουν τα παιδιά μας, τι κριτικό πνεύμα και αντίληψη για το μέλλον θα διαμορφώσουν και τι δεξιότητες θα αναπτύξουν, ώστε να μπορούν με αυτοπεποίθηση να διαμορφώσουν το εργασιακό, επιστημονικό, γνωστικό μέλλον; Αυτά είναι τα ερωτήματα που θα έπρεπε να τροφοδοτήσουν ένα ζωντανό κοινωνικό διάλογο και να καταλήξουμε μέσα από ευρεία συναίνεση σε ένα νέο, σύγχρονο, δυναμικό πλαίσιο για την Παιδεία μας, που δεν θα αλλάζει κάθε φορά από τον εκάστοτε υπουργό.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ