Η πρακτική είναι δοκιμασμένη. Αν αμύνεσαι πολιτικά καλύτερα να βγεις στην αντεπίθεση – κατά προτίμηση τη μιντιακή. Αν, φερ’ ειπείν, η εικόνα της κυβέρνησης που αποδίδει θολώνει από κρίσεις που εκείνη δεν είχε προβλέψει – σαν τα ελληνοτουρκικά – ή δεν είχε εκτιμήσει σωστά – όπως το Μεταναστευτικό -, το επικοινωνιακό της επιτελείο ανεβάζει στα σόσιαλ μίντια ένα βίντεο με απολογισμό του μέχρι τώρα έργου. Με πρωταγωνιστή το δυνατό της χαρτί, τον Πρωθυπουργό. Κάπως έτσι βγήκε στον διαδικτυακό αέρα προχθές το κυβερνητικό σποτ. Με πρώτο στόχο να παρουσιαστούν εννέα προεκλογικές δεσμεύσεις της ΝΔ που τηρήθηκαν. Και απώτερο να πειστεί η κοινή γνώμη για την ειλικρίνεια της δεύτερης πρωθυπουργικής πρότασης στο φινάλε, όταν η φωνή του Μητσοτάκη ακούγεται να λέει «το είπαμε, το κάναμε. Και έτσι θα συνεχίσουμε». Να πειστεί, δηλαδή, ότι η διακυβέρνησή του θα αποδειχθεί συνεπής σε όσα αυτός έλεγε πριν από την 7η Ιουλίου. Ακόμη και στις δεσμεύσεις που αναλάμβανε απέναντι στα νησιά για αποσυμφόρηση, τις οποίες οι τελευταίες κυβερνητικές κινήσεις δείχνουν να αναιρούν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ