Με την ανακοίνωση της προβολής της ταινίας του Κώστα Γαβρά «Ενήλικοι στην αίθουσα» στο Φεστιβάλ της Βενετίας, ξέσπασε και ο αναμενόμενος διαδικτυακός και διαπροσωπικός «πόλεμος» μεταξύ των αντιφρονούντων. Ξεπλένει ο σκηνοθέτης τον Γιάνη Βαρουφάκη; Πρόκειται για αγιογραφία του πρώην υπουργού Οικονομικών; Εχουμε δικαίωμα, αν δεν έχουμε δει ακόμη την ταινία, να την κρίνουμε – το μοναδικό επιχείρημα των γραφικών «βαρουφακικών»; Για να αρχίσουμε από το τελευταίο, από τη στιγμή που η ταινία προβλήθηκε στο φεστιβάλ και υπάρχει πια η μαρτυρία και η κριτική αυτών που την είδαν, βεβαίως και το έχουμε. Οχι για την επιλογή του θέματος αλλά για τον τρόπο προσέγγισής του. Κάτι που επιβεβαιώνεται από την ατμόσφαιρα του τρέιλερ αλλά και από το ότι ο Κώστας Γαβράς ανέδειξε σε βασική παρουσία στη Βενετία το ζεύγος Βαρουφάκη. Τώρα το αν τον ξεπλένει, τον δικαιώνει ή, απλώς, τον βλέπει με συμπάθεια αλλάζει κάτι στο πώς γράφτηκε, τότε, η Ιστορία; Απολύτως τίποτα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ