Eίχε το όνομα, την εμπορική επιτυχία και τώρα ανεβάζει τις μετοχές του με την υβριδική του τεχνολογία, με όφελος στην οικονομία καυσίμου. Το Nissan Qashqai 1.3 DiG-T 140 PS Hybrid προσφέρει την γνώριμη άνεση που μας έχει συστηθεί σε προγενέστερες εκδόσεις, τον πλούσιο εξοπλισμό με τα χρήσιμα συστήματα ασφαλείας και φυσικά την απλόχερη ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές .

Σε κάθε περίπτωση η φίρμα πριν αρκετά χρόνια φαίνεται ότι χτύπησε φλέβα χρυσού ,όντας ένα μοντέλο που έχει πατήσει γκάζι στις πωλήσεις.

Σε διαστάσεις αγγίζει τα 4,42 μέτρα (+35 χιλιοστά) σε μήκος, στα 1,83 μέτρα (+29 χιλιοστά) και σε πλάτος ενώ και το μεταξόνιο έχει ανέβει στα 2,66 μέτρα αυξημένο κατά 20 χιλιοστά. Το ευεργετικό υβριδικό σύστημα δεν επιβαρύνει το SUV παρά μόνο με 22 κιλά, ενώ το συνολικό βάρος του αμαξώματος είναι μειωμένο κατά 60 ολόκληρα κιλά.

Η έκδοση των 140 ίππων  είναι χαρισματική, μεταφέρει με άνεση το επιβλητικό μοντέλο, χωρίς να επιβαρύνει την κατανάλωση καυσίμου– υβριδικό light σύστημα, γαρ!

Συνδυάζεται με εξάρι κιβώτιο  και προσφέρεται με  τρία προγράμματα οδήγησης, Sport, Comfort και Eco που βελτιώνουν την απόκριση του κινητήρα και την  αίσθηση του τιμονιού, ανάλογα με τις …ορέξεις και τις διαθέσεις του οδηγού .

Στο δρόμο το νέο μοντέλο καταφέρνει να προσφέρει ποιοτικά, αγχολυτικά ταξίδια ενώ δεν χάνει τη σβελτάδα των κινήσεων του στο πολυσχιδές αστικό περιβάλλον, παρά τις μεγάλες του διαστάσεις.

Σαφώς, ο ορεξάτος σε επιδόσεις 1.300άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας προσφέρει αρκετή δύναμη για να κινεί σβέλτα το αμάξωμα των 4,4 μέτρων. Η πλατφόρμα CMF-C είναι μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική, σχεδιασμένη και φτιαγμένη για να διασφαλίζει ότι τα οχήματα που την φέρουν είναι ανταγωνιστικά, προσφέροντας   βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης και άνεσης.

Είναι εμφανής η  βελτιωμένη αεροδυναμική που συμβάλλει ώστε η καμπίνα του οδηγού να παραμένει ένα ησυχαστήριο με τον οδηγό να κάθεται σε μια άκρως εργονομική θέση, χωρίς να παιδεύεται αναζητώντας την περιμετρική ορατότητα.  Το μοτέρ παρουσιάζει μικρά κομπιάσματα στις χαμηλές στροφές αλλά …ξυπνάει γρήγορα και πάνω από το φάσμα των 1800 – 2000 σ.α.λ. που του δίνει φτερά χωρίς να αναστενάζει στα δύσκολα επαρχιακά κομμάτια! Η κατανάλωση καυσίμου κρατιέται αν το παροτρύνει και ο οδηγός στα 6 -6,5 λίτρα/100χλμ ενώ στην πόλη τσιμπάει τα 8 – 8,5 λίτρα!

Εκτός δρόμου δείχνει το off- road πρόσωπο του, με αρωγό τα  180 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος που του δίνει περιθώρια κίνησης στο δύσκολα προσβάσιμο χωριό που ξέχασαν να το ασφαλτοστρώσουν.

Στα εξοπλιστικά του καλούδια ο ευκρινής πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών με την οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 9,0 ιντσών και το  πακέτο  NissanConnect και είναι συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay. Επίσης, προσφέρειδυνατότητα σύνδεσης έως και επτά συσκευές μέσω του εσωτερικού Wi-Fi. Στα συν σημειώστε το Head Up Display των 10,8 ιντσών, την ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου και τις πολλές θύρες φόρτισης USB-A και USB-C εμπρός και πίσω.

Στα κορυφαία και ο χώρος αποσκευών που αγγίζει τα 504 λίτρα (74 περισσότερα από πριν) ενώ φέρει και το …έξυπνο διπλό δάπεδο, για μεγαλύτερη χωρητικότητα.

Μακροσκελής και ο εξοπλισμός, με 7 αερόσακους, σύστημα για αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση τυφλού σημείου, προειδοποίηση κάθετης κίνησης αντικειμένου ή οχήματος κατά την οπισθοπορεία, , φώτα BI-LED, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, μηχανικός κλιματισμός και ηχοσύστημα.H νέα υβριδική εκδοχή έγινε πολύ καλύτερη σε θέματα οικονομίας και επιδόσειων ενώ κρατάει ακλόνητη την ίδια συνταγή με τα επιτυχημένα συστατικά στην ευρυχωρία, την άνεση και την κορυφαία οδική συμπεριφορά.