Ολοκληρώθηκαν εχθές (17/10) τα γυρίσματα για την Αντζελίνα Τζολί στο Κατάκολο με αφορμή την ταινία «Μαρία». Η Αμερικανίδα σούπερ σταρ έφτασε το πρωί της Παρασκευής στο λιμάνι με τη μαύρη λιμουζίνα της. Εντυπωσιακή μέσα στην απλότητα της είχε λιτά τα μαλλιά της φορούσε φούστα μέχρι τον αστράγαλο, μαύρες μπαλαρίνες ενώ ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετη.

Μετά το τέλος των γυρισμάτων η Αντζελίνα Τζολί έκανε μια βόλτα με τους δύο γιους της στα σοκάκια της περιοχής. «Έχει μεγάλη ασφάλεια μαζί της. Ευελπιστούμε να τη δούμε από κοντά», ανέφεραν κάτοικοι της περιοχής. Ωστόσο, σήμερα το πρωί (18/10) θα αναχωρήσει από το πεντάστερο ξενοδοχείο με ιδιωτικό ελικόπτερο για το αεροδρόμιο του Αράξου και από εκεί θα ταξιδέψει μέχρι τη Βουδαπέστη, όπου θα συνεχιστούν τα γυρίσματα.

Το Σάββατο, η Αντζελίνα Τζολί δεν έκανε κάποια δημόσια εμφάνιση. Έμεινε στο ξενοδοχείο της προκειμένου να ξεκουραστεί και να προετοιμαστεί για το γύρισμα. Την Κυριακή, η ηθοποιός πήγε στο θέατρο «Απόλλων» για τα γυρίσματα της ταινίας τα οποία διήρκησαν περίπου 4 ώρες. Η Αντζελίνα Τζολί κατά την έξοδό της από το θέατρο χαιρέτησε τον κόσμο ο οποίος είχε συγκεντρωθεί για να την δει.

Η πρώτη δήλωση για τα γυρίσματα της ταινίας

«Είναι τιμή μου που θα υποδυθώ τη Μαρία. Τα γυρίσματα στην Ελλάδα με Έλληνες ηθοποιούς και συνεργείο, η συνεργασία μας για να πούμε την ιστορία της και να προσεγγίσουμε κάτι από το πνεύμα της και την κληρονομιά της, στη χώρα της καταγωγής της, όλα αυτά κάνουν την εμπειρία πολύ ξεχωριστή για μένα», είπε χαρακτηριστικά η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός για το κινηματογραφικό εγχείρημα που κάποιους έχει ενθουσιάσει και άλλους έχει -άνευ λόγου- απογοητεύσει.

Τα σπίτια της Κάλλας

Τα γυρίσματα της πολυαναμενόμενης ταινίας ξεκίνησαν στο Παρίσι, εκεί όπου έζησε τα τελευταία χρόνια της ζωής της η Μαρία Κάλλας. Στην οδό George Mandel, όπου περνούσε ατελείωτες ώρες κλεισμένη στο διαμέρισμα της θρηνώντας για το άδοξο τέλος στη σχέση της με τον Ωνάση και την απώλεια της φωνής της.

«Άκουγε ξανά και ξανά τις παλιές ηχογραφήσεις».

Ο παράφορος έρωτας για τον Έλληνα μεγιστάνα την έκανε να παραμελήσει τη φωνή της και να περνά ατελείωτες ώρες πάνω στη θαλαμηγό περιμένοντάς τον να φανεί.

-Λέγετε ότι η Μαρία Κάλλας παράτησε την όπερα για τον Αριστοτέλη Ωνάση.

-Όταν γνώρισα τον άντρα που αγάπησα, πίστευα ότι η Κάλλας δεν χρειάζεται να τραγουδά. Πιστεύω ότι το πιο σημαντικό πράγμα για μια γυναίκα είναι να έχει τον άνδρά της και να τον κάνει ευτυχισμένο.

Η εντυπωσιακή βίλα σε προάστιο της Ιταλίας ήταν κάποτε το εξοχικό της Κάλλας και του συζύγου της. Εκεί άλλωστε διαδραματίστηκε και η σκηνή αποχαιρετισμού, όταν η κορυφαία Ελληνίδα σοπράνο χώρισε τον Μενεγκίνι για να είναι μαζί με τον Αριστοτέλη Ωνάση.

Το ιστορικό σπίτι στην Πατησίων

Στο αρχιτεκτονικό κόσμημα στην Πατησίων, η Μαρία Κάλλας έζησε τα εφηβικά της χρόνια επιστρέφοντας από την Νέα Υόρκη με τη μητέρα και την αδελφή της μετά το διαζύγιο των γονιών της. «Ήμουν 13 χρονών και η μητέρα μου ήθελε να πάω σε Ωδείο στην Ελλάδα και δεν με έπαιρναν επειδή ήμουν πολύ μικρή. Και είπαμε ψέματα για την ηλικία μου για να με δεχτούν. Είπαμε ότι είμαι 17».

Κι ενώ για τη θρυλική πολυκατοικία Παπαλεονάρδου ήδη έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την αξιοποίηση της ως Ακαδημία Λυρικής Τέχνης, δεν συμβαίνει το ίδιο και στο πατρικό σπίτι της Μαρίας Κάλλας στο Νεοχώρι Μεσσηνίας.

Εκεί όπου συναντάς μόνο γκρεμισμένους τοίχους. χόρτα και εικόνες εγκατάλειψης. Μόνο τα αρχικά Μ.Κ σε πέτρινες πλάκες, μαρτυρούν πως εκεί κάποτε βρισκόταν το σπίτι των Καλογεροπουλαίων, όπως ήταν το πραγματικό όνομα της απόλυτης ντίβας.

Ο πατέρας της διατηρούσε το φαρμακείο στον Μελιγαλά και έζησαν στην περιοχή μέχρι το 1923 όταν και αποφάσισαν οικογενειακώς να μετακομίσουν στην Νέα Υόρκη για μια καλύτερη ζωή. Σήμερα το εν λόγω κτίσμα ανήκει στον δήμο Οιχαλίας.