Την επίσημη έναρξη λειτουργίας των «Smartec Services» στην Ελλάδα, που είναι ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών για την επισκευή των κινητών τηλεφώνων Samsung, ανακοίνωσε η Smartec.

Η καινοτομία των Smartec Services έγκειται στο ότι διευρύνει τις επιλογές των κατόχων φορητών συσκευών Samsung (smartphones, tablets και wearables) για την επιδιόρθωσή τους, σε περίπτωση που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα.

Επιπλέον, η νέα υπηρεσία «Same Day Delivery-Pick up and return» παρέχει  τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επισκευάσουν τη συσκευή τους μέσα στην ίδια ημέρα, χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθούν από το χώρο τους.

Στους συνεργάτες της Smartec περιλαμβάνεται το σύνολο των μεγάλων αλυσίδων όπως Public, Media Markt, Cosmote, Γερμανός, Κωτσόβολος, Vodafone, Πλαίσιο και Wind, καθώς και άλλες εταιρείες όπως η Allianz και η Viva Wallet.

Μέσω των Smartec Services, οι κάτοχοι φορητών συσκευών Samsung, που αντιμετωπίζουν βλάβη ή ζημιά στο smartphone ή το tablet τους, έχουν να επιλέξουν μεταξύ τριών υπηρεσιών:

* Επισκευή σε 60 λεπτά: Οι καταναλωτές μπορούν να παραδώσουν τη συσκευή τους, χωρίς ραντεβού, στο κατάστημα της Smartec και να το επισκευάσουν μέσα σε διάστημα μίας ώρας. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις όπου η βλάβη είναι περιοδική και η συσκευή χρειάζεται παρακολούθηση ή το απαιτούμενο ανταλλακτικό βρίσκεται σε έλλειψη.

* Courier Online: Οι καταναλωτές παραδίδουν τη συσκευή σε κάποιο από τα 300 σημεία εξυπηρέτησης της ACS σε ολόκληρη την Ελλάδα και την παραλαμβάνουν από το ίδιο σημείο όταν επισκευαστεί, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

* Same Day Delivery: Η συσκευή παραλαμβάνεται από το σημείο που θα υποδείξει ο πελάτης και του επιστρέφεται επισκευασμένη μέσα στην ίδια ημέρα, με μικρή επιπλέον χρέωση.

Η υπηρεσία καλύπτει περιοχές εντός της Αττικής και για την αυθημερόν παράδοση απαιτείται η παραλαβή της συσκευής μέχρι τις 10 π.μ. Ο πελάτης μπορεί να κλείσει το ραντεβού για την παράδοση μέσω της ιστοσελίδα των Smartec Services (https://smartecservice.gr/).