Το νέο Clio της Renault δεν χρειάζεται συστάσεις. Είναι στην αγορά από το 1990, με τρεις γενιές να έχουν πετύχει με 15 εκ. πωλήσεις . Από το 1990 έως και σήμερα, το γαλλικό μοντέλο έχει κερδίσει αρκετές πρωτιές, όντας ένα μοντέλο που εξελίσσεται με γνώμονα τις ανάγκες των πελατών.

Σήμερα, η πέμπτη γενιά του νέου Clio, πατάει στην επιτυχημένη πορεία των προγόνων του, με σύμμαχο την τεχνολογική του αναβάθμιση, την πληρέστατη γκάμα μοτέρ, τους μεγαλύτερους χώρους και τα πολλαπλά συστήματα ασφάλειας.

Σε σχεδίαση το νέο μοντέλο δείχνει να αποτελεί την φυσική εξέλιξη του προηγούμενου μοντέλου. Το νέο Renault CLIO βασίζεται σε μία τελείως νέα πλατφόρμα.  Επίσης, το μήκος του είναι στα 4,04 εκατοστά (έχει μικρύνει κατά 14 χλστ. σε σχέση με τον προκάτοχό του), προσφέρει ακόμη καλύτερη αεροδυναμική και πιο σπορτίφ χαρακτήρα, με το πλάτος να φτάνει τα 1.79 μέτρα.

Η πλήρως ανασχεδιασμένη καμπίνα των επιβατών είναι εμπνευσμένη από ανώτερες κατηγορίες αυτοκινήτων, τόσο αναφορικά με την απτή της ποιότητα, όσο και με την προσφερόμενη τεχνολογία. Το σαλόνι του παραμένει υπόδειγμα εργονομίας, άνεσης με ποιοτικά στοιχεία, ενώ, ο χώρος των αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας ( στα 390 λίτρα).

Όπως αναφέρει και η γαλλική φίρμα είναι ένα διασυνδεδεμένο, έτοιμο να ανοίξει το δρόμο για την αυτόνομη οδήγηση, αλλά και να αποτελέσει το πρώτο υβριδικό μοντέλο του Groupe Renault.

Ο οδηγός έχει στη διάθεση του μια οθόνη αφής 9,3 ιντσών του συστήματος multimedia, που είναι η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί σε γαλλικό μοντέλο ενώ στην βασική έκδοση η οθόνη είναι 7 ιντσών και είναι τοποθετημένη σε οριζόντια διάταξη. Ψηφιακός και ο πίνακας οργάνων, που φέρει την πιο μοντέρνα σχεδιαστική απεικόνιση.

Το νέο Clio μπορεί να επιλεχθεί ανάμεσα από μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, απόδοσης από 65 έως 130 ίππους, ενώ στο εγγύς μέλλον, θα δούμε και την αρκετά ενδιαφέρουσα υβριδική έκδοση ( ονομάζεται E-Tech, και θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από τα μέσα του 2020) . Ειδικότερα, η βασική έκδοση αφορά τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα, 1.0 λίτρου, απόδοσης 75 ίππων που συνδυάζεται με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Η επόμενη επιλογή με το ίδιο μοτέρ είναι η TCe 100, που αντικαθιστά τον TCe 90. Ο 1.000αρης turbo κινητήρας αποδίδει 100 ίππους – με ροπή 160 Nm – που κυκλοφορεί με πεντάρι κιβώτιο, ενώ, στο μέλλον θα το δούμε και με αυτόματο κιβώτιο X-Tronic.

Μεγάλη οικονομία υπόσχεται και η έκδοση με το υγραέριο, TCe 100. Στην κορυφή των επιλογών η έκδοση TCe 130, 1.300 κ.εκ. με 130 ίππους που  συνδυάζεται με το 7τάχυτο αυτόματο EDC κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Οι οικονομικοί ντίζελ είναι ο 1.5 λίτρων Blue dCi που αποδίδει 85 και 115 ίππους.

Το νέο μοντέλο προσφέρεται ήδη στην ελληνική αγορά, , με τιμή από 12.990 € ( η τιμή αυτή αφορά την προωθητική ενέργεια που τρέχει για την έκδοση 1.0 TCe 75hp), και καλύπτεται από πλήρη εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, δωρεάν οδική βοήθεια για 3 χρόνια και δωρεάν ασφάλιση 6 μηνών.

Στην πρώτη πανελλαδική παρουσίαση του μοντέλου, παρευρέθηκε ο  Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της TEOREN MOTORS A.E. κ. Βασίλειος Θεοχαράκης, καθώς και η Αντιπρόεδρος και Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος της TEOREN MOTORS A.E. κα Ντένη Θεοχαράκη.