Η νέα Vespa GTS προσφέρεται με τον πιο ισχυρό κινητήρα 300 κ.εκ.,  με ηλεκτρονικό ψεκασμό, με ισχύ 23,8 ίππους  στις 8.250 σ.α.λ.

Αυτό σημαίνει κατά 12% αύξηση ισχύος, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 26 Nm στις 5.250 σ.α.λ., αυξημένη κατά 18%. Αυτές οι αναβαθμίσεις συνδυάζονται με σημαντική μείωση στην κατανάλωση, με βελτίωση από 29,4 χλμ./λτ. σε 31 χλμ./λτ, βάσει του κύκλου μέτρησης WMTC.

Η στυλιστική εξέλιξη της Vespa GTS επιτυγχάνει, όπως πάντα, μοναδική ισορροπία μεταξύ παράδοσης και σύγχρονων στοιχείων . Στα πιο κλασικά της στοιχεία είναι ο προβολέας και τα πίσω φώτα που πλέον ενσωματώνουν πλήρη τεχνολογία LED, η ανασχεδιασμένη ποδιά, με ανανεωμένη την κεντρική χαρακτηριστική «γραβάτα», το νέοσχήμα του τιμονιού, το επιχρωμιωμένο έμβλημα του μπροστινού φτερού κ.α.

Το πλαίσιο, όπως σε όλες της Vespa από το 1946 μέχρι σήμερα, είναι κατασκευασμένο από ατσάλι.

Το σύστημα πέδησης με δύο δισκόφρενα, που συμπληρώνεται από το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS.

Η νέα γκάμα Vespa GTS περιλαμβάνει πέντε εκδόσεις με πλούσιο βασικό εξοπλισμό: Vespa GTS, GTS Touring, GTS Super, GTS SuperSport και την ολοκαίνουρια τεχνολογικά προηγμένη Vespa GTS SuperTech, με έγχρωμη οθόνη TFT για άμεση διασύνδεση  με smartphone, μέσω του συστήματος VESPA MIA.