Πολιτική Αντιπολίτευση

Μητσοτάκης: Αύξηση κατώτατου μισθού – επίδομα 2.000 ευρώ για νέες οικογένειες

«Το μέρισμα της ανάπτυξης πρέπει να επιστρέφει στην κοινωνία, ώστε να προχωράμε όλοι μαζί μπροστά και να μη μένει κανείς πίσω», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Μητσοτάκης: Αύξηση κατώτατου μισθού – επίδομα 2.000 ευρώ για νέες οικογένειες
Σχόλια
3 λεπτά

Αύξηση του κατώτατου μισθού αλλά και επίδομα 2.000 ευρώ για κάθε παιδί που θα γεννιέται στην Ελλάδα, περιλαμβάνεται στο πακέτο των οικονομικών μέτρων που εξήγγειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την έναρξη των εργασιών του 12ου τακτικού Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας.

H πρώτη δέσμευση του Κυρ. Μητσοτάκη αφορούσε τον κατώτατο μισθό, ο οποίος πρόκειται να αυξάνεται με διπλάσιο ρυθμό από την ετήσια αύξηση του ΑΕΠ. Με απλά λόγια αυτό σημαίνει ότι εαν, όπως προβλέπεται, η ελληνική οικονομία αναπτυχθεί με 10% την επόμενη τριετία, ο κατώτατος μισθός θα αυξηθεί κατά 20%. Δηλαδή θα επανέλθει σταδιακά στα 703 ευρώ.

Διότι, όπως χαρακτηριστικά είπε ο πρόεδρος της ΝΔ: “το μέρισμα της ανάπτυξης πρέπει να επιστρέφει στην κοινωνία, ώστε να προχωράμε όλοι μαζί μπροστά και να μη μένει κανείς πίσω”.

Στο ίδιο πλαίσιο περιλαμβάνονται και τα υπόλοιπα μέτρα με τα θα αναδειχθεί η κοινωνική πολιτική της επόμενης κυβέρνησης, που θα αφορά όλους τους Ελληνες και τις Ελληνίδες αποβλέποντας να κάνει πραγματικά -και όχι στα λόγια- καλύτερη τη ζωή τους.

Το επίδομα των 2.000 ευρώ θα δοθεί στις νέες οικογένειες και θα προβλέπεται στον πρώτο κιόλας προϋπολογισμό που θα καταθέσει η ΝΔ. Πρόκειται για ένα ποσό που όπως έχει ως στόχο να καλύψει τα αναγκαία έξοδα το πρώτο διάστημα μετά την γέννηση του κάθε παιδιού και θα δοθεί με διευρυμένα εισοδηματικά κριτήρια στη συντριπτική πλειονότητα των νέων οικογενειών. Παράλληλα ο κ. Μητσοτάκης δεσμεύεται ότι όλα τα βρεφικά είδη και τα είδη πρώτης ανάγκης των νέων μητέρων θα υπαχθούν στον χαμηλό συντελεστή ΦΠΑ, ενώ το αφορολόγητο όριο για κάθε παιδί θα προσαυξάνεται στις οικογένειές τους κατά 1.000 ευρώ.

Παράλληλα κάθε οικογένεια που το παιδί της δεν βρίσκει θέση σε δημοτικό παιδικό σταθμό, θα λαμβάνει ενίσχυση 180 ευρώ το μήνα για 10 μήνες το χρόνο, προκειμένου να επιλέγει εκείνη το βρεφονηπιακό σταθμό της επιλογής της.

Αναφέρθηκε  επίσης στη:

-Μείωση του ΕΝΦΙΑ για όλους κατά 30% εντός διετίας.

-Καθιέρωση εισαγωγικού φορολογικού συντελεστή στα φυσικά πρόσωπα 9%, από 22% που είναι σήμερα.

-Μείωση του φόρου στις επιχειρήσεις από το 29% στο 20%

-Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών για όλους στο 15%, από 20%, εντός της τετραετίας.

-Καθιέρωση δύο συντελεστών ΦΠΑ 11% και 22%, (από 13% και 24% σήμερα).

-Μείωση του ΦΠΑ σε όλο το τουριστικό πακέτο (διαμονή και εστίαση) στο χαμηλό συντελεστή.

-Ειδική ρύθμιση 120 δόσεων για όλους τους πολίτες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές στην εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία.

-Νέο αποτελεσματικό πλαίσιο προστασίας της πρώτης κατοικίας, ώστε να σταματήσει η ομηρία 130.000 οικογενειών.

-Μείωση των λογαριασμών του ρεύματος για όλα τα νοικοκυριά με τον περιορισμό των χρεώσεων που επιβάλλει το κράτος

-Σταδιακή κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος και της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης.

-Αξιοπρεπείς συντάξεις με βιώσιμο ασφαλιστικό / συνταξιοδοτικό σύστημα τριών πυλώνων

–

 

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Γερμανία: Σύνοδος του «Συνασπισμού των Προθύμων» για την Ουκρανία την Πέμπτη στο Βερολίνο
  2. Μάντσεστερ Σίτι: Το χρονοδιάγραμμα για την εκδίκαση της έφεσης και τις πιθανές κυρώσεις
  3. Αργολίδα: Νεκρός οδηγός μηχανής σε σφοδρή σύγκρουση με αυτοκίνητο

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies