Βελτίωση του EBIDTA κατά 11,4% πέτυχε η Forthnet στο πρώτο εξάμηνο του 2018, παρά την υπερφορολόγηση που πλήττει τις αγορές  συνδρομητικής τηλεόρασης και τηλεφωνίας, αλλά και την συνεχιζόμενη πίεση στο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών.

Εφαρμόζοντας πρόγραμμα λειτουργικής αναδιάρθρωσης, η διοίκηση της εισηγμένης έλαβε σειρά αποφάσεων με στόχο αφενός την ενίσχυση των εσόδων από νέες αγορές και δραστηριότητες και αφετέρου την αναδιάρθρωση του κοστολογικού μοντέλου της εταιρείας.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα, η Forthnet ενίσχυσε τα έσοδά της από εταιρικούς πελάτες κατά 4,6%, καθώς αξιοποίησε τις εκτεταμένες τηλεπικοινωνιακές υποδομές της, πετυχαίνοντας σημαντικές συνεργασίες για την παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με εταιρείες όπως τα Ελληνικά Πετρέλαια, η ΦΑΓΕ, η Εταιρεία Διαχείρισης Αερίου και η Pet City.

Ειδικότερα, η Forthnet αύξησε το EBITDA Α’ εξαμήνου 2018 κατά 11,4%, στα 17,9 εκατ. ευρώ, ενώ τα συνολικά έσοδά της ανήλθαν στα 144,4 εκατ. ευρώ.

Ήδη, η Nova αριθμεί σήμερα 952 χιλιάδες συνδρομές λιανικής, εξυπηρετώντας 672 χιλιάδες νοικοκυριά, 555 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 463 χιλιάδες συνδρομητές Pay TV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.

Παράλληλα, η εταιρεία βελτίωσε τα έσοδά της από τη διαφήμιση κατά 6,1% ως αποτέλεσμα του διαρκώς αναβαθμιζόμενου περιεχομένου του τηλεοπτικού προγράμματος της Nova.

Ταυτόχρονα, αποβλέποντας στην πλήρη κάλυψη του συνόλου των αναγκών του ελληνικού νοικοκυριού, η Forthnet λάνσαρε τον Ιούνιο του 2018 την υπηρεσία Nova Energy, προσφέροντας στους συνδρομητές της μια ενιαία ολοκληρωμένη εμπειρία υπηρεσιών κάτω από το αναγνωρίσιμο brand Nova.

Επίσης, η εταιρεία μείωσε τις δαπάνες της για το ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου κατά περίπου 25%, προχωρώντας στον πρόωρο τερματισμό της σύμβασης κεντρικής διαχείρισης της Super League και στη σύναψη διμερών εμπορικών συμφωνιών με τις πλέον δημοφιλείς ομάδες.

Την ίδια στιγμή, εξασφάλισε για τους συνδρομητές της και το ιταλικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, που μέχρι την προηγούμενη σαιζόν μεταδιδόταν από την ανταγωνιστική συνδρομητική πλατφόρμα.

Πηγές της εταιρείας αναφέρουν ακόμα, ότι η απόφαση της Forthnet για χονδρική διάθεση του premium αθλητικού και κινηματογραφικού περιεχομένου στους τελικούς καταναλωτές, μέσω περισσοτέρων παρόχων Pay TV στην  Ελλάδα και την Κύπρο, αρχίζει να αποδίδει καρπούς.

«Με αυτές τις συμφωνίες, επιβεβαιώνεται η υψηλή εμπορική αξία του περιεχομένου που διαθέτει η Nova και παράλληλα ενισχύονται τα έσοδα από μια νέα εμπορική δραστηριότητα (content wholesale)…», επισημαίνουν οι ίδιες πηγές.

Η εταιρεία στο Α’ εξάμηνο του 2018 ενίσχυσε τόσο το αθλητικό όσο και το κινηματογραφικό περιεχόμενό της, προχωρώντας σε νέες συμφωνίες (π.χ. ιταλικό πρωτάθλημα, όλες οι γαλλικές διοργανώσεις ποδοσφαίρου, EuroCup στο μπάσκετ) ή ανανεώσεις (MGM, 21st Century Fox, Discovery Communications για τη μετάδοση των καναλιών Discovery Channel, Animal Planet,  Discovery Showcase HD και των Eurosport1, Eurosport1 HD και Eurosport2).

Παράλληλα, η Forthnet προχώρησε στην πώληση του 99,31% που κατείχε στην θυγατρική της εταιρεία FORTHcrs. Η πώληση της FORTHcrs είναι μέρος του προγράμματος λειτουργικής αναδιάρθρωσης της Forthnet και εντάσσεται στη στρατηγική ενίσχυσης των κύριων τομέων στους οποίους διαθέτει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως οι υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης και συνδυασμένων υπηρεσιών (Pay-TV/3Play), ενώ αναμένεται να συμβάλει στις πρωτοβουλίες της εταιρείας για τη βελτίωση της ρευστότητάς της.