Αν ανοίξει κάποιος τις αποσκευές της, μπορεί να πιστέψει ότι το περιεχόμενο είναι και η… προίκα της: φωτογραφίες, ανθρωπόμορφες πορσελάνες, κεντήματα, έργα ζωγραφικής. Αν τα προσέξει όμως και παρατηρήσει τις λεπτομέρειές τους, θα διαπιστώσει πως πίσω από το αθώο αυτό εκ πρώτης όψεως υλικό η Ιρα Βαλντρόν –η εικαστικός από την Αγία Πετρούπολη που παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη δουλειά της –αξιοποιώντας το υπόγειο χιούμορ της βάζει στο τραπέζι ζητήματα κοινωνικά, πολιτικά, θρησκευτικά και σεξουαλικά. Εμπνευση για τη δουλειά της αποτελούν ο Αλμπέρ Καμί και ο Τζακ Κέρουακ, ο Φιόντορ Ντοστογέφσκι και η Σιμόν ντε Μποβουάρ, αλλά και οι εικαστικές δημιουργίες του Αδόλφου Χίτλερ, τις οποίες η ρωσίδα εικαστικός έχει πειράξει για να σχολιάσει την πολιτική ηθική και τις κοινωνικές αδικίες και βιαιοπραγίες. Η έκθεση που επιμελείται η διευθύντρια του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Μαρία Τσαντσάνογλου και συντονίζει – συνεπιμελείται η Ειρήνη Παπακωνσταντίνου, επίσης από το δυναμικό του ΚΜΣΤ, έχει τον τίτλο «Interstices / Διάκενα» και φιλοξενείται στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης – Αποθήκη Β1, 8 Μαΐου έως τις 24 Ιουνίου.