Ο αισθησιακός χορός του φλαμένκο διεγείρει τις αισθήσεις και ενεργοποιεί τη φαντασία. Η θεατρική γλώσσα του Οσκαρ Ουάιλντ με τον έντονο ρυθμό της στήνει ένα περιβάλλον που πάλλεται διαρκώς. Και στο επίκεντρο όλων, η Σαλώμη, μια εμβληματική γυναικεία μορφή, πλήρως απενεχοποιημένη, να διεκδικεί τον έρωτα και να προκαλεί με την αμεσότητά της τη συντηρητική βικτωριανή κοινωνία. Η ομώνυμη παράσταση, που κάνει πρεμιέρα απόψε στο Εθνικό Θέατρο – Σκηνή Μαρίκα Κοτοπούλη στο κτίριο Rex (Πανεπιστημίου 48, τηλ. 210-3305.074, είσοδος 10-22 ευρώ), συνδυάζει το φλαμένκο με τη ζωντανή σύγχρονη μουσική και το θέατρο, δίνοντας μια μοντέρνα εκδοχή του ανεκπλήρωτου έρωτα της ηρωίδας. Ο Σταύρος Λίτινας έως τις 27 Μαΐου σκηνοθετεί και χορογραφεί ένα θέαμα για την πριγκίπισσα που σαγηνεύει τους θνητούς και τον σύζυγο της μητέρας της, τον Ηρώδη, και σαγηνεύεται από τον προφήτη ο οποίος την αποκρούει υβριστικά, εγείροντας έναν ανεξέλεγκτο πόθο με ολέθριο τέλος. Ο Λίτινας κρατάει για τον εαυτό του τον ρόλο του Ηρώδη, τη Σαλώμη υποδύεται η Εύα Παρασκευοπούλου, η Μαριάνθη Σοντάκη την Ηρωδιάδα και ο Τάσος Μπεκιάρης τον Ιωάννη.