Πιστή στο όραμα και τις αξίες, η ΑΧΑ, τολμά και προχωράει σε ένα καινοτόμο εγχείρημα, στοχεύοντας να ανοίξει νέες οδούς διαφάνειας και αξιοπιστίας στον ασφαλιστικό κλάδο. Η κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία, με ηγετική θέση στη χώρα μας, δίνει το βήμα στους πελάτες της. Μέσω της πρωτοποριακής πρωτοβουλίας TCF (Transparent Customer Feedback), προωθεί την αλληλεπίδραση με τους ασφαλισμένους της και δημιουργεί ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης και ειλικρίνειας.

Η πρωτοβουλία TCF έχει σχεδιαστεί, ώστε να ακολουθεί μια πολύ απλή και εύχρηστη διαδικασία. Μέσα από ένα σύστημα ανοιχτής αξιολόγησης, οι πελάτες λαμβάνουν ψηφιακή ειδοποίηση με ένα απλό e-mail ή sms, αμέσως μετά την αποζημίωσή τους και μπορούν να μοιραστούν με το ευρύ κοινό την εμπειρία τους, να δώσουν την βαθμολογία τους και να λάβουν απάντηση από εκπροσώπους της εταιρείας για κάθε πιθανό ζήτημα που μπορεί να έχει προκύψει.

Ως κύριο στόχο της πρωτοβουλίας αυτής, η ΑΧΑ έχει θέσει τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της, αλλά και την πλήρη διαφάνεια στη σχέση της με τους πελάτες, ενώ τη λειτουργία της υπηρεσίας και την πιστοποίηση των βαθμολογιών έχει αναλάβει η κορυφαία εταιρεία ανατροφοδότησης, eKomi.

Για τους ανθρώπους της ΑΧΑ, κάθε ένα σχόλιο αποτελεί πολύτιμη γνώση για τη διατήρηση του υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών της, μέσω ανθρωποκεντρικών υπηρεσιών που καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες των ασφαλισμένων της.

Μπες κι εσύ τώρα στη διεύθυνση www.axa.gr και μάθε περισσότερα!