Είναι γνωστό ότι η πενία τέχνας κατεργάζεται, φαίνεται όμως ότι κάποιοι δεν το άκουσαν καλά το γνωμικό και αντί για πενία κατάλαβαν… παιδεία.

Τι μαθαίνω λοιπόν ότι κάνουν τώρα για να καλύψουν κενά στα δημοτικά σχολεία, χωρίς να προσλάβουν κι άλλους αναπληρωτές; Βρίσκουν «μπαλαντέρ»!

Οπως κατήγγειλαν χθες εκπαιδευτικοί, καθηγήτρια Αγγλικών που βρισκόταν στη διάθεση του Γραφείου Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής όταν γύρισε από άδεια, τοποθετήθηκε ως λειτουργικά υπεράριθμη στο 1ο Αχαρνών για να καλύψει κενό… δασκάλου Ε’ τάξης!

«Καλείται λοιπόν η συνάδελφος να μπαίνει στις ώρες του δασκάλου και «να απασχολεί τους μαθητές». Στη διαμαρτυρία μας προς τη διευθύντρια, μας είπε ότι δεν γνωρίζει κάτι τέτοιο και ότι «τη στέλνει για να βοηθήσει το σχολείο» και μπορεί να αναλάβει ώρες μαθημάτων που μπορεί να κάνει».

«Βέβαια κάτι τέτοιο προϋποθέτει την τροποποίηση του προγράμματος όλων των τάξεων ενός ολόκληρου σχολείου, τέλος Φλεβάρη, προκειμένου να δοθούν όλες οι ώρες ευέλικτης ζώνης και ολοημέρου στη συνάδελφο Αγγλικών. Κάτι τέτοιο, εκτός από αντιπαιδαγωγικό και παράνομο στη μέση της χρονιάς, καταργεί τον δάσκαλο στην Ε’ τάξη», λένε οι εκπαιδευτικοί που έκαναν την αναφορά.

Και η καθηγήτρια υποστηρίζουν ότι και τις προηγούμενες εβδομάδες ήταν τοποθετημένη στο 1ο Δημοτικό Κρυονερίου για να καλύψει κενό δασκάλου στην Α’ τάξη: «Μάλιστα έγινε υπόδειξη στη συνάδελφο να μη λέει ότι είναι εκπαιδευτικός Αγγλικών για να μην υπάρχουν αντιδράσεις από τους γονείς», καταγγέλλουν.

Εγώ οφείλω να σας ενημερώσω ότι αυτή είναι η μια όψη του νομίσματος. Γιατί στην άλλη όψη, υπάρχουν εκατοντάδες δάσκαλοι σε όλη τη χώρα που αναγκάζονται να διδάσκουν Γυμναστική, Μουσική και άλλες ειδικότητες που κανονικά θα έπρεπε να διδάσκονται από εξειδικευμένους καθηγητές –οι οποίοι λείπουν…

Είπαμε, παιδεία τέχνας κατεργάζεται. Το ζήτημα βέβαια είναι αν έτσι τα παιδιά μαθαίνουν.