Η Volvo Cars θα προβεί σε μια νέα στρατηγική ανάπτυξης, σχετικά με τα ανά τον κόσμο εργοστάσιά της, με στόχο να καλύψει την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση που παρουσιάζουν τα μοντέλα της παγκοσμίως.

Η νέα στρατηγική επικεντρώνεται στο να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητα στα διάφορα εργοστάσια της μάρκας, συνδέοντας το καθένα από αυτά με μία μόνο από τις δύο αρχιτεκτονικές, SPA και CMA, στις οποίες θα βασιστούν όλα τα μελλοντικά μοντέλα της.

Παράλληλα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην ανερχόμενη ασιατική αγορά και τα εργοστάσια της μάρκας στην Κίνα, καθώς αναμένεται να παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο στην επίτευξη πωλήσεων έως και 800.000 αυτοκινήτων ετησίως, φιλόδοξο στόχο που έχει θέσει η Volvo για το έτος 2020.

Τα δύο εργοστάσια στην Ευρώπη

Στην Ευρώπη, η Volvo κατασκευάζει τα μοντέλα της σε δύο εργοστάσια, στη Σουηδία και το Βέλγιο. Το εργοστάσιο στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας θα συνεχίσει να κατασκευάζει μοντέλα της Σειράς 90 και της Σειράς 60, τα οποία βασίζονται στη SPA (Scalable Product Architecture – Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος), τη νέα αρχιτεκτονική της Volvo για τα μεσαία και μεγάλα μοντέλα της.

Το εργοστάσιο στη Γάνδη του Βελγίου θα επικεντρωθεί στη CMA (Compact Modular Architecture – Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική), την αρχιτεκτονική των Σουηδών για τα compact μοντέλα τους. Από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στη Γάνδη θα βγαίνουν αποκλειστικά μοντέλα της Σειράς 40.

Οι αλλαγές στις γραμμές παραγωγής στην Κίνα

Στην Κίνα, η Volvo διαθέτει ήδη δύο εργοστάσια, με ένα τρίτο να βρίσκεται υπό κατασκευή. Το καθένα από τα τρία εργοστάσια θα επικεντρωθεί σε μία Σειρά. Το εργοστάσιο του Ντακίνγκ (Daqing) στη Βόρεια Κίνα θα κατασκευάζει μοντέλα της Σειράς 90. Το εργοστάσιο στο Τσενγκντού (Chengdu), στη Δυτική Κίνα θα κατασκευάζει αποκλειστικά μοντέλα της Σειράς 60 ενώ από τη γραμμή παραγωγής του νέου εργοστασίου στο Λουκιάο (Luqiao), 350 χιλιόμετρα νότια της Σαγκάης, θα βγαίνουν μοντέλα της Σειράς 40.