Υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορούμε να απολαύσουμε ένα καρπούζι. Μπορεί να το έχω βαρεθεί, αλλά είναι βέβαιο ότι σε μερικούς μήνες θα μου λείψει. Και υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να φάμε το καρπούζι, εκτός από σκέτο ή συνοδεία φέτας που είναι οι πλέον κλασικοί.

Σάντουιτς. Βάζοντας τη ρουτίνα στην άκρη, κόβω λεπτές φέτες από καρπούζι και αντικαθιστώ την ντοµάτα στα σαντουιτσάκια που τρώω τα απογεύµατα µε φέτα. Κάποιες φορές βάζω blue cheese και πιο παχιές φέτες καρπουζιού σε πολύσπορο ψωµί, αντικαθιστώ τη ρίγανη µε πιπέρι και η γεύση είναι ακόµη πιο έντονη.

Σαλάτα. Το καρπούζι µπορεί να µετατραπεί από φρουτοσαλάτα σε σαλάτα. Η πιο απλή συνταγή είναι η καπρέζε καρπουζιού, η οποία περιέχει ντοµάτα, ένα µικρό λευκό κρεµµύδι, αρκετή φρεσκοκοµµένη µέντα και ξινοµυζήθρα. Μικρά κοµµάτια καρπουζιού µπορούν να εµπλουτίσουν οποιαδήποτε σαλάτα, όπως ακριβώς και το πράσινο µήλο.

Γρανίτα. Βάλτε το καρπούζι στο µούλτι µε ελάχιστη ζάχαρη, χτυπήστε µέχρι γίνει χυµός. Βάλτε το στην κατάψυξη και σε τρεις ώρες θα έχετε την πιο εύκολη και αγνή γρανίτα.

Αρωµατισµένο νερό. Μπορείτε επίσης να αρωµατίσετε και να χρωµατίσετε µε φυσικό τρόπο µια κανάτα µε νερό. Κόψτε το καρπούζι σε κύβους - σαν µεγάλα παγάκια -, βάλτε το στην κατάψυξη για περισσότερο από δύο ώρες. Ανά πάσα στιγµή µπορείτε να το ρίξετε σε µια κανάτα ή ένα ποτήρι νερό και να σερβίρετε.

Κοκτέιλ. Τα ίδια παγάκια µπορεί να χρησιµοποιηθούν στο αλκοόλ (τζιν, βότκα, τεκίλα, ρούµι) ή σε κοκτέιλ όπως το ντάκιρι, µοχίτο κ.λπ.

Καθαρός πάγος. Μπορούµε να φτιάξουµε καθαρά παγάκια από καρπούζι, χτυπώντας το στο µούλτι και περνώντας τον χυµό από κόσκινο. Είναι το απόλυτο τρεντ για αναψυκτικά, ειδικά λεµονάδα και γκαζόζα, ακόµη και σε κόλα. Μπορεί επίσης να προστεθούν σε φρουτοχυµούς.

Στα κάρβουνα. Το ψήσιµο του φρούτου στη σχάρα µετατρέπει τα σάκχαρά του σε καραµέλα και δηµιουργεί νέα υφή, ενώ οι υψηλές θερµοκρασίες και οι σταγόνες που πέφτουν στα κάρβουνα του δίνουν καπνιστό άρωµα και γεύση. Και το καλύτερο, τα φρούτα στη σχάρα δεν χάνουν τις βιταµίνες τους και έχουν ελάχιστες θερµίδες. Το καρπούζι είναι ένα από τα καλύτερα φρούτα για τα κάρβουνα. Μπορούµε να το ψήσουµε σε φέτες (2-3 εκατοστά πάχος) µε ή χωρίς τη φλούδα. Απλώς πρέπει να αφαιρέσουµε τα κουκούτσια. Μην το ψήνετε πολλή ώρα, διότι έχει πολλά υγρά και µπορεί να εκραγεί και να προκαλέσει εγκαύµατα. Για τον ίδιο λόγο αφήστε το λίγο να κρυώσει πριν το δαγκώσετε.

Γλυκά. Κάντε κέικ ή τσιζ κέικ. Χρησιµοποιήστε τον χυµό του καρπουζιού για να δηµιουργήσετε σπιτικό κέικ ή ακόµη καλύτερα τσιζ κέικ.