Τα μινιμαλιστικά σάουντρακ που βγήκαν από το συνθεσάιζερ του Τζον Κάρπεντερ για να μπουν στις ταινίες του, οφείλουν την ύπαρξή τους στο «σφιχτό» μπάτζετ του σκηνοθέτη, που δεν ήθελε να ξοδέψει χρήματα σε συνθέτες. Κάπως έτσι ο κινηματογράφος, εκτός από ταινίες όπως «Η νύχτα με τις μάσκες», «Απόδραση από τη Νέα Υόρκη», «Η ομίχλη», «Η απειλή», «Κριστίν» και άλλες πολλές, κέρδισε και εμβληματικές μελωδίες, απλές και αποτελεσματικές. Ο ίδιος ο Κάρπεντερ αρνείται τον τίτλο του μουσικού και δηλώνει ότι απλά παίζει με τις νότες, αναζητώντας τους πιο αγωνιώδεις συνδυασμούς. Υστερα από 40 χρόνια καριέρας, ηχογράφησε πέρυσι το πρώτο του άλμπουμ με τίτλο «Lost Themes» – μια συλλογή από μουσικά θέματα ταινιών που δεν έχουν γυριστεί. Τον περασμένο Απρίλιο κυκλοφόρησε το «Lost Themes 2» και, αυτές τις ημέρες, ο 68χρονος σκηνοθέτης ταξιδεύει με τις μουσικές του σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Πρώτος ευρωπαϊκός του σταθμός η Αθήνα και το Piraeus 117 Academy, την ερχόμενη Παρασκευή 27 Μαΐου (εισιτήρια εδώ). Μαζί του μια «οικογενειακή» μπάντα, με τον γιο του Κόντι στα δεύτερα πλήκτρα, τον βαφτισιμιό του Ντέιβ Ντέιβις στην κιθάρα, και τους βραβευμένους με Γκράμι μουσικούς Τζον Σπάικερ (μπάσο), Τζον Κονέσκι (κιθάρα) και Σκοτ Σέιβερ (ντραμς). Ενα εξαιρετικό δείγμα της δουλειάς τους θα ακούσετε στο παραπάνω βίντεο (γυρισμένο από τον ίδιο τον Κάρπεντερ στο στούντιο του σπιτιού του), όπου παίζουν το θέμα της ταινίας «Απόδραση από τη Νέα Υόρκη».